Károly király halálára ébredt az ország!

Helyi brit lapok ma reggel egyértelmű címlapokkal jelentkeztek: „A király halott” – írták, miközben a Buckingham-palota hivatalosan csak a Menai Bridge hadműveletre készülnek.
Ez a forgatókönyv az uralkodó halálát követő órák és napok részletes menetét szabályozza. Minden minisztérium, hivatal és udvari szereplő pontos utasításokat követ, mintha már megtörtént volna a tragédia. Így a helyi újságok igencsak megijesztette Anglia lakóit.
A valóság és a protokoll:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Thomas Ingenlath eredeti elképzelése egy dobozos kombiról, ami mégsem néz ki dobozos kombinak, meglepően jól kiállta az idő próbáját: a Volvo V90 immár kilenc éve van piacon, és mindössze enyhe stílusbeli frissítésre volt szüksége ahhoz, hogy naprakész maradjon.
Ez az apró frissítés magában foglalja a hátsó lámpák és ködlámpák módosítását, az első lökhárító újraformázását, egy átdolgozott első hűtőrácsot és új alumínium keréktárcsa-dizájnt. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a BMW 5-ös sorozat és az Audi A6 azóta már teljesen új modellgenerációval jelentkezett, a V90 időtálló megjelenése annál is figyelemreméltóbb.
A „Thor kalapácsa” formájú fényszórók továbbra is a Volvo egyik legkönnyebben felismerhető stíluselemei – és még mindig nagyszerűen néznek ki.

A klasszikus stílusjegyek másutt is megmaradtak: ilyen a széles vállvonal, a tetőtől a csomagtartó alsó éléig húzódó hátsó lámpák, és persze az arányosan letisztult forma.
A karosszéria alatt is sok minden a régi. A V90 továbbra is a Scalable Product Architecture (SPA) platformra épül, amely az összes nagyméretű, belső égésű Volvo alapját adja – és amely a svéd márka kínai tulajdonosa, a Geely több milliárd fontos befektetésének eredménye.
A futómű elöl dupla keresztlengőkaros, hátul több lengőkaros, és passzív lengéscsillapítók járnak alapból. A vásárlók azonban dönthetnek úgy is, hogy az alapértelmezett kompozit hátsó laprugók helyett a feláras légrugózást és adaptív csillapítást választják.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük