Károly király halálára ébredt az ország!

III. Károly király egészségi állapotáról hónapok óta keringtek hírek. A prosztatavizsgálat során felfedezett elváltozások rosszindulatúnak bizonyulhattak, a kezelés eredményessége kérdéses. A palota nem cáfolta, hogy rákos megbetegedésről van szó – a gyakorlatok, készültség és mostani jelek alapján egyértelmű:
a Menai Bridge csak egy terv, de felkészültek.

VIA WPNW

Ez is érdekelhet:

Mivel az ilyen típusú autót keresők elsődleges szempontja a helykínálat, kezdjük is ezzel. A csomagtartó öt ülés használata mellett is átlag feletti, 551 literes – ez 91 literrel több, mint az E300e kombié, de 21 literrel kevesebb, mint az 530e vagy 550e Touring esetében. Lehajtott hátsó ülésekkel a tér 904 literre nő, ami már kevésbé versenyképes adat.
A csomagtér azonban praktikus részletekkel van tele. Van egy elválasztó, ami a padlóból emelkedik ki, hogy megakadályozza a csomagok gurulását, egy hordozható kutyaháló, amely elfér az álpadló alatt, ha épp nincs rá szükség, és több 12V-os csatlakozó is rendelkezésre áll, mint amennyire bárkinek szüksége lenne. Kár, hogy az álpadló alatti tárolóhely nem nagyobb – ezt a hátulra szerelt villanymotor foglalja el.
A pohártartók és ajtózsebek viszont nem túl nagyok; csak kisebb palackok vagy dobozok férnek el bennük.

A technológia szerencsére nem vesz el helyet a hátsó üléseknél. Ott szinte limuzinszintű a lábtér, és a panorámatető ellenére a fejtér is bőséges – még magasabb utasok is kényelmesen elférnek hosszabb utak során. Maguk az ülések jól megtámasztják a combot, oldalirányú tartásuk viszont nem a legerősebb.
Ugyanez igaz az első ülésekre is, amelyek alapáron elektromosan állíthatók, ráadásul rengetegféleképp konfigurálhatók – az ülőlap, háttámla és combtámasz külön-külön is. Hosszú utakra is bőven elég kényelmet nyújtanak, a bőr kárpit pedig prémium érzetet kelt mind illatában, mind tapintásában.
Más területeken is meggyőző a minőségérzet. A Volvo hűvösen letisztult formavilága és minimalista elrendezése azonnal felismerhető, és az alumínium, gumírozott, illetve fényes fekete felületek ízléses kombinációja révén a V90 könnyedén felveszi a versenyt a Mercedes, Audi és BMW modellekkel. A Volvo egyértelműen prémium autónak szánja a V90-et, és az utastér kialakítása ezt teljes mértékben visszaigazolja.
Ahol viszont megbillen az összkép, az a 9 colos, portré-orientált érintőképernyős infotainment rendszer. Sok másodlagos funkció – például a klímavezérlés és az ülésfűtés – innen érhető el. Ez még elfogadható lenne, ha az ikonok elég nagyok lennének, de mivel ezt a rendszert még azelőtt fejlesztették, hogy a gombokat teljesen leváltotta volna az érintés, az integrációjuk inkább utólagos toldás-foldás érzetét kelti. Az ikonok túl aprók és nehezen eltalálhatók, így túlságosan sok figyelmet von el az útról.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük