Két hónapig volt az elhunyt idős az otthonában – a szomszédok bajban.

A közösségi médiában megosztott információk szerint a lakók nem gyanították, hogy a férfi már régóta elh/nyt, mivel ő ritkán tartózkodott otthon. Az igazság csak akkor derült ki, amikor a hatóságok betörték az ablakot és rátaláltak a holttestre.
Jelenleg a legnagyobb problémát a lakásban elszaporodott dögl e gyek és az elviselh/tetlen bűz jelentik, amely már az egész lépcsőházat árasztja. A szomszédok többször is jelezték a közös képviselőnek és az önkormányzatnak, hogy szükség lenne takarításra és fertőtlenítésre, de eddig nem történt semmi.
KINEK A DOLGA EZT ELVÉGEZNI?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a Suzuki számos technológiai megoldást alkalmaz a fogyasztás csökkentésére – mint a start-stop rendszer, a motorlecsökkentés (downsizing) és az enyhe hibrid –, az eredmény még így is elmarad az elvárttól. Az én tapasztalatom szerint az S-Cross 7-7,5 liter körüli benzint fogyasztott száz kilométeren, ami egy vegyes használatot jelentett, beleértve autópályás és városi kilométereket, utóbbiban viszont soha nem volt dugóval való araszolás.
A sima, elsőkerekes verzió kombinált fogyasztását a Suzuki 5,3 és 5,6 liter közé ígéri, amit nekem nem sikerült elérni. Akinek a 7 liter feletti fogyasztás soknak tűnik, annak jó hír lehet, hogy az S-Cross hibrid változata is elérhető, ami jelentősen takarékosabbnak ígérkezik, bár az ára is jóval magasabb.
A legújabb autóár-emelkedések következtében már nem igazán találni olcsó típusokat, és a Suzuki sem jelent kivételt. Az S-Cross kedvezményes alapára épp hogy elérte a 8 millió forintot. A legmagasabb, GLX felszereltségű verzió panorámatető nélkül is 9,4 millió forintba kerül. Ha valaki összkerékhajtást, automataváltót vagy klasszikus hibrid hajtást választ, akkor ezek további költségeket jelentenek, így nem nehéz belátni, hogy ha valaki többet szeretne, akkor akár 10 millió forint fölé is nyúlhat az ár.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük