A lakók tanácstalanok, és várják, hogy valaki végre intézkedjen. A férfi h/lála nemcsak a lakókat, hanem a közvéleményt is s/kkolta. Kérdéses, hogy ki felelős a lakás takarításáért és fertőtlenítéséért: a társasház, az önkormányzat vagy az örökösök, akik esetleg még nem tudtak az esetről? Egy biztos: a helyzet az ott élők számára elviselhetetlenné vált, és sürgős beavatkozásra van szükség.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Ami igazán meglepett az S-Crossban, az a futómű és a kormányzás teljesítménye. A Suzuki ugyanis meglepően jól mozog, és ha nem is nevezhetjük klasszikus sportos autónak, egy hobbiterepjáróhoz képest kifejezetten jól viselkedik. Sőt, még a kompakt autók között is megállja a helyét.
Az agilitás alapja a viszonylag könnyű tömeg, mindössze 1,2 tonna. A kormányzás nagyon pontos, és a visszajelzések is kedvezőek. A rugóutak hosszúak, ám a futómű inkább keményebb, ami biztosítja, hogy az autó stabil és kiszámítható legyen a legtöbb helyzetben. Azonban a rossz minőségű utakat nem tudja teljesen kisimítani, így bizonyos esetekben zötyögős lehet. Összességében azonban egy pozitív meglepetés volt az S-Cross vezethetősége.
A hibrid rendszer tekintetében az egynégyes turbómotorhoz egy enyhe hibrid kiegészítést alkalmaztak, ami annyit jelent, hogy elektromos rásegítés segíti a benzinmotort, ha szükséges, extra erőt adva neki. Azonban mivel nem képes tisztán elektromosan elindulni, nem olyan takarékos, mint egy valódi hibrid rendszer.