A becsült inflációs adat alapján novemberben várhatóan 1,3 százalékos nyugdíjkiegészítés válik szükségessé. Gulyás Gergely tájékoztatása szerint ez egy átlagos nyugdíj esetén körülbelül 39 600 forintot jelent, amelyből 36 500 forintot novemberben folyósítanak, a fennmaradó 3100 forintot pedig decemberben kapják meg az érintettek.
ÍGY VÁLTOZHAT MÉG AZ ÖSSZEG:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda Civic Type R soha nem volt olyan, mint a mostani tesztalany: az ötödik generációs Civic Type R, amely inkább a 10. generációs Honda Civic hatchback teljesítményváltozataként lenne leginkább besorolható.
A modell a japán piacra készült eredeti Honda NSX Type R 25. évfordulójával egy időben debütált, és csupán néhány év telt el a 2015-2017-es Honda Civic Type-R változat óta. A korábbi verzióval hasonló elrendezésű, elsőkerékhajtású mechanikai felépítéssel és szoros rokon motorteljesítménnyel rendelkezik – mindez papíron legalábbis azt sugallja, hogy nem változott túl sokat.
A három kimeneti csővel rendelkező kipufogó fontos szerepet játszik abban, hogy felszabadítsa a többlet csúcs teljesítményt és szélesebb nyomatéktartományt a Honda 2,0 literes turbómotorjából.
Valójában az eltérések a 2015-ös Type R és az új modell között számosak és változatosak, beleértve az új platformot és vázat, új felfüggesztési és kormányzási technológiát, átdolgozott váltót és teljesen más belső teret.
Ellentétben elődeivel, ez a Type R valóban globális autó. Ráadásul a teljesítménynövelő gépként lett megtervezve és kifejlesztve, nem pedig egy meglévő modellhez adaptálva.
Ez a modell, lehetne mondani, az első teljes mértékben megvalósított Honda Type R; elméletben egy autó, amely komolyabb versenyt tud támasztani a VW Golf GTI, Audi RS3, Skoda Octavia vRS, Seat Leon Cupra és Hyundai i30 N riválisaival, mint bármelyik elődje.
Ez a forró Civic már idén is kiemelkedett két okból: először is, rekordot döntött a Nordschleife körpályán az elsőkerékhajtású sorozatgyártott autók számára, másodszor pedig elnyerte a legjobb megfizethető vezetési autó díjat, legyőzve a Volkswagen Golf R, Ford Focus RS és Audi RS3 Sportback modelleket.
Most következik a végső próba: az Autocar tesztelő eszközeivel végzett szoros időmérés és a szükséges közúti és pályamérföldek, amelyek alapján kialakítjuk végső ítéletünket.
Készülj fel, hogy megtudd, vajon az idei év leginkább fejlesztett teljesítményautója képes-e arra, hogy egy időtálló klasszikussá váljon.