Két részletben érkezik a nyugdíjkiegészítés!

Ugyanakkor ez az összeg még nem tekinthető véglegesnek, mivel a kormány abban bízik, hogy az infláció alacsonyabb lesz a várt 4,5 százaléknál, amelyhez az árkorlátozási intézkedések is hozzájárulhatnak. Ha a pénzromlás üteme indokolja, további beavatkozások sem kizártak – hangsúlyozta a miniszter. Hozzátette, hogy a piaci árakat folyamatosan figyelemmel kíséri a versenyhivatal és a fogyasztóvédelem is.

VIA infostart

Ez is érdekelhet:

A Honda a cég szerint az új Global Compact platformon alapuló Type R legfőbb előnyei az autó súlypontjának lejjebb hozása és a szuperstruktúra megmerevítése – azonban a Honda nem biztosít konkrét összehasonlító adatokat ezekről.
A szélesebb tengelynyomtávok viszont már megjelennek, ha összehasonlítjuk az új autót a régi verzióval a specifikációs lap alapján.
Csalódott vagyok, hogy a Nürburgring köridőt nem szabványos Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokon futották. Nem hiszem, hogy sokkal lassabb lett volna a gyári Continental gumikon.
Ez a Type R 65 mm-rel szélesebb hátsó tengelytávval rendelkezik, mint közvetlen elődje, és bár az első tengely távja 6 mm-rel csökkent, ez nem veszi figyelembe az új autóra szerelt 20 colos kerekeket és 245 mm széles gumikat, amelyek miatt az első tengely teljes nyomtávja (a kerék külső széle és nem a közepe közötti mérés) jelentősen szélesebb, mint a régi autóé.

Egy pici súlycsökkentés is történt, mindössze 2 kg-mal; de ne feledjük el, hogy ez a Honda Civic több mint 15 cm-rel hosszabb, mint az előző modell.
A papíron való nulláról kezdés lehetővé tette, hogy alaposabb felfüggesztés-átalakítást végezzenek, mint az előző Type R esetében. Az első kerekek ‘dupla-tengely’ MacPherson rugóstagokkal vannak ellátva, amelyek az adott modellhez speciálisan alumínium alsó karokkal és csuklókkal rendelkeznek. Hátul a nagy változás a torziós gerenda elhagyása és a többkaros felfüggesztés alkalmazása, amely az autó irányíthatóságának és menetminőségének javulását hozza.
Hasonló módon, mint elöl, a Type R hátulja könnyebb és erősebb oldalsó és hátsó karokkal rendelkezik, mint a 10. generációs Civic, valamint merevített és lecsökkentett felfüggesztési értékekkel.
A legfontosabb változás egy új, négykerék-adaptív lengéscsillapító rendszer, amely szélesebb rugalmasságot kínál a menetvezérlésben. Így ellentétben a korábbi modellel, ez a Type R már rendelkezik Comfort vezetési móddal, de a sport és pályára optimalizált +R módokban még merevebb lengéscsillapító beállításokkal is.
Az autó 2,0 literes, egyturbós motorja lényegében változatlan maradt, kivéve egy szabadabban áramló kipufogót, amely lehetővé tette a Honda számára, hogy növelje a turbónyomást, így további 10 lóerőt nyerjen anélkül, hogy hűtési problémák vagy szabálytalan égés lépnének fel.
Emellett a Honda hét százalékkal rövidítette a végáttételt a hatfokozatú manuális váltóban, hogy gyorsabb és érzékenyebb gyorsulást érjen el, és új, egytömegű lendkerékkel szerelte fel, amely 25%-kal csökkenti a kuplung tehetetlenségét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük