Ki is zárták Galambos Bogit az Ázsia Expressz-ből!

A helyzet azért is vált különösen botrányossá, mert Bogi és barátnője, Kútvölgyi Sára meglepetésként csatlakoztak a mezőnyhöz. Egyetemi éveik óta ismerik egymást, közösen is dolgoztak, így alapvetően összeszokott párost alkottak. A műsor azonban más terep: itt a szálláskeresés, a fárasztó játékok és a pénztelenség szinte minden nap hatalmas próbatételt jelentenek. A két lány között hamar kirobbantak a veszekedések, amelyek a kamerák előtt is heves szóváltásokban csúcsosodtak ki. Egyetlen mondat pedig mindent vitt: „Kussoljál, mert leütlek!” – hangzott el Bogi szájából, ami után a közönség felháborodása azonnal elárasztotta a közösségi oldalakat.
ÓRIÁSI A MEGBÁNÁS! EZ LETT A VESZEKEDÉSBŐL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A „sokoldalú” kifejezést túlzottan gyakran használják, de a megbízható és megfizethető Dacia Duster esetében ez a kifejezés nem is lehetne találóbb.
Miután 2013-as brit bevezetése óta mintegy 100 000 darabot adtak el belőle, a Duster mára Nagy-Britannia egyik kedvenc kisméretű SUV-jaként bebiztosította helyét, és nemcsak azért, mert megfizethető áron juthatott új autóhoz, hanem azért is, mert összességében elég jó volt.
Az igazán okos pénz alig több mint egy évtizeddel ezelőtt ment az első Dusterekbe. Mindössze 8995 fontért lehetett új, robusztus, tágas belső térrel rendelkező SUV-ot kapni – jóval olcsóbban, mint a Skoda Yeti . Még a Ford Fiestát és a Fiat Pandát is lemaradt az áráról .
Az Access felszereltségi szint volt a belépő, és bár filléres volt, a specifikációját spártaiként leírni enyhe kifejezés lenne, mivel acél kerekeket, festetlen lökhárítókat és rádiót kapott.

Csak egy lassú, 104 lóerős, 1,6 literes benzinmotorral lehetett megvásárolni, amely alapfelszereltségként az első kerekeket hajtotta, de 2000 font felárért összkerékhajtással is lehetett rendelni.
A középső Ambiance felszereltségi szint valamivel jobban felszerelt volt, részben színre festett lökhárítókkal, sztereóval (Bluetooth és USB csatlakozással) és állítható üléssel, valamint egy 108 lóerős, 1,5 literes, négyhengeres turbódízel motorral is elérhetővé vált.
Ha igazi luxusra vágytál (ami alatt könnyűfém felniket és légkondicionálót értünk), a 14 995 fontos Laureate maga volt a mennyei manna. Ha csak plusz 470 fontot kell kifizetned, a Dacia még metálfényezést is adna neki. Nagyon elegáns.
A Prestige és az SE Summit felszereltségi szintek később jelentek meg. Ezekhez sebességtartó automatika, elektromos ablakok és fűthető külső tükrök tartoztak, de az igazi árulkodó jelek a gyémántcsiszolt könnyűfém keréktárcsák és a 7,0 hüvelykes multimédiás érintőképernyő voltak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük