A közeli források úgy tudják, hogy a háttérben hosszú beszélgetések és kompromisszumok vezettek el a megegyezéshez MAJKÁVAL. Bár a részleteket egyik fél sem teregette ki a nyilvánosság előtt, az egyre békésebb hangvétel és a kölcsönös tisztelet jelei sokaknak feltűntek. Úgy tűnik, a legfontosabb kérdésekben sikerült közös nevezőre jutniuk. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Már az alapváltozatnak számító Air felszereltségi szint is bőséges alapfelszereltséget kínál, míg a csúcsot jelentő GT-Line S valódi luxusérzetet nyújt. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók felszereltségtől függetlenül egy jól ellátott, modern autót kapnak, amely nem spórol a kényelmi és biztonsági extrákkal. Bár az EV9-nek akad néhány apróbb hibája vagy kompromisszuma, ezek egyike sem olyan jelentős, hogy kizáró ok legyen. Ha valaki prémium családi SUV-t keres, az EV9 mindenképpen megérdemli, hogy felkerüljön a szűkített listára.
A hajtásláncok tekintetében a Kia három különböző, tisztán elektromos változatot kínál az EV9-hez, amelyek mindegyike a 99,8 kWh kapacitású akkumulátorra épül. A választás elsősorban attól függ, hogy a vásárló milyen igényeket helyez előtérbe. A hátsókerék-hajtású verzió a lehető legjobb hatékonyságot kínálja, míg az összkerékhajtású változat nagyobb tapadást és stabilitást biztosít, különösen kedvezőtlen időjárási körülmények között. A kínálat csúcsán álló, összkerékhajtású GT verzió pedig már kimondottan sportos karakterrel rendelkezik, és olyan teljesítményt nyújt, amely könnyen meglepheti – vagy akár meg is ijesztheti – az utasokat egy lendületesebb gyorsítás során.
