Kiderül Horváth Éva-val mi lesz!

„Hétszer operáltak meg, az egyik műtét után pedig azt mondták nekem az orvosaim, hogy talán le f/gják vá/ni a lá/am/t” – mesélte Éva. MUTATJUK VÉGÜL MI LETT A SORSA!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A ZR-V látszólag azt a helyet tölti be, amelyet a Honda CR-V hagyott üresen, amikor 2022-ben áttért a nagyobb SUV szegmensbe. Szorosan a Civichez kapcsolódik, és nagyjából ugyanakkora hosszúságú, mint a nagy hatchback, kicsivel több mint 4,5 méter, de nagyobb csomagtérrel, magasabb tetővonallal és magasabb vezetési pozícióval rendelkezik, valamint ugyanazt a 2,0 literes, elsőkerék-hajtású, benzin-elektromos e:HEV hibrid hajtásláncot használja.

A természetes szívó, négyhengeres Atkinson-ciklusú benzinmotor 141 lóerőt teljesít – de főként arra szolgál, hogy generátort hajtson és energiát generáljon az autó fő, 181 lóerős, 232 lb-ft nyomatékú elektromos motorja számára – energia tárolása és visszanyerése történik egy 1,05 kWh-s lítium-ion akkumulátorban, amely a csomagtér padlója alatt található. A motor a legtöbb esetben nem hajtja közvetlenül a kerekeket, de autópályás sebességnél egy kuplung a transzaxle-ben záródhat, hogy összekapcsolja a motort az első kerekekkel egy túlnyújtott sebességváltó-áttételen keresztül.

A Honda hibrid hajtásláncának legfontosabb jellemzője, hogy mivel a motor a legtöbb időben nincs fizikailag összekapcsolva a kerekekkel, a szoftver irányíthatja, hogy mit csináljon. Amikor nem áll le vagy nem hajtja fizikailag a kerekeket, úgy pöröghet, mintha próbálna csatlakozni a kerekekhez, hogy intuitívabb teljesítményérzetet adjon (miközben valójában csak energiát generál), vagy egy fix fordulatszámon tartja magát, hogy töltse az akkumulátort.

Bár bonyolultnak tűnhet, ez nem teszi különösen nehézzé a ZR-V-t. Azt állítják, hogy a belépő szintű Elegance felszereltségben a súlya valamivel 1600 kg alatt van, ami körülbelül 100 kg-mal kevesebb, mint egy hasonló Hyundai Tucsoné, és mindössze 50 kg-mal nehezebb, mint a mechanikailag egyszerűbb Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI.

A ZR-V csak elsőkerék-hajtású, McPherson típusú első felfüggesztéssel és többlengőkaros hátsó hajtással rendelkezik, bár a Honda azt állítja, hogy legalább viszonylag alacsony súlypontja előnyére válik mind a menetkényelem, mind a kezelhetőség terén.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük