Kiderül Horváth Éva-val mi lesz!

Végül sikerült elkerülnie az a/put/ciót, de a fer/őzés miatt így is jelentős egészségkárosodást szenvedett el.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A ZR-V többnyire a belső térben tér el a Civic által felállított sablontól – bár csak egy kicsit.

A műszerfal ugyanazt a designt követi, vízszintes légbeömlő csíkkal – és a klímavezérléshez használt kattogós fizikai gombok és tárcsák továbbra is üdvözölendők. A 9,0 colos érintőképernyő az infotainment rendszerhez nem a legélesebb vagy legnagyobb méretű, és az alapértelmezett navigációs rendszer sem túl világos, de a gyorsbillentyűk és a vezeték nélküli okostelefon tükrözés lehetősége miatt a rendszer nagyjából egyszerű és könnyen használható.

A kabin anyagminősége azonban finoman javult a Civic-hez képest, több puha tapintású párnázattal az ajtókon, és egy jobban formázott középső konzollal, amely alatt egy kis tároló található (ellentétben a Civic-kel, a ZR-V-ből világszerte nem lesz manuális változat, így nincs szükség helyet fenntartani a váltókar számára).

A ZR-V emellett fém váltófülekkel is rendelkezik a kormány mögött, amelyeket a fékregenerációs szintek váltására használhatunk, ami az első ilyen Honda az ikonikus NSX óta. Na, ez már komoly kocsmakvíz tudás!

Az egyetlen dolog, ami kicsit furcsának tűnik, az a vezetési pozíció. Ugyanaz, mint a Civic-ben, csak egy kicsit magasabban. A Civic alacsonyan ültet, kinyújtott lábakkal, kényelmes üléssel és megfelelő állíthatósággal. Ez nagyszerű egy hatchbackhez, de sokan vásárolnak SUV-t a kissé függőlegesebb, hajlított lábú üléspozíció miatt, ami könnyebben hozzáférhető és jobb kilátást biztosít. Így úgy tűnik, mintha a ZR-V azoknak próbálna kedvezni, akik egy hatchbacket keresnek. Ez egyes vásárlók számára nagy erősség lehet, másoknak viszont hátrányos.

A hátsó utastér tágas, jó lábtérrel és fejterülettel, még magasabb felnőttek számára is, és nagyon sekély középső alagúttal. Ugyanazt a minőségű anyagot használják itt is, mint elöl, és két USB-portot, valamint légkondicionáló szellőzőket találunk, így a hátsó utasok nem fogják úgy érezni, hogy a „olcsó helyekre” kerültek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük