A politikai érzékenység nem véletlen nála: családja több generáción át jelen volt a közéletben. Édesanyja, Apró Piroska ismert közgazdász és tanácsadó, nagyapja pedig Apró Antal, a kommunista korszak egyik kiemelkedő politikusa volt. Apai ágon BOLGÁR SZÁRMAZÁSÚ: édesapja, Petar Dobrev bolgár állampolgár, és maga Klára is Szófiában született, 1972-ben. Így egyfajta kelet-közép-európai kettősség kísérte végig fiatalkorát – magyar anyanyelv, bolgár születési hely, kettős identitás.
DE LEHET ÍGY MAGYAR MINISZTERELNÖK NŐ?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A japán gyártók válasza a Kia EV3-ra, a Skoda Elroq-ra és a Renault Megane-ra elsősorban a Suzukitól származik, akik a fejlesztési munka nagy részét végezték, miközben a két cég egy kicsit együttműködött az alapplatformon. Műszakilag nincs köztük semmi különbség, bár az Urban Cruiser kapott egy kissé eltérő arcfelületet, amely a Toyota „Hammerhead” jellegzetességeit hordozza, valamint néhány eltérő anyagot a beltérben.
Röviden, kétféle akkumulátor érhető el, mindkettő lítium-vas-foszfát kémiai összetételű: az egyik 49 kWh-s (47,8 kWh használható), a másik pedig 61 kWh-s (59,8 kWh használható), és ezekhez vagy egyetlen első motor, vagy egy-egy motor mindkét tengelynél társul.
Ugyanakkor a négykerék-hajtású változat kezdetben nem lesz elérhető az Egyesült Királyságban, és valószínűtlen, hogy a kisebb akkumulátoros modell jelentősen befolyásolja az eladási statisztikákat. A beltérben az Urban Cruiser – ahogy sejthető – nagyon hasonlít az eVitarára, bár néhány apró eltérés akad.
A színvilág mindig szürke és fekete, mert a Suzuki barna műszerfala túlságosan izgalmasnak bizonyult. Ami viszont kifejezetten jó, hogy a Suzuki fényes fekete felületei – amelyek rendkívül érzékenyek a karcokra és ujjlenyomatokra – itt kevésbé karbantartásigényes, de egyáltalán nem olcsóbbnak ható matt szürke bevonatot kaptak.
Az egész beltér viszont kissé összecsapottnak hat. A hátsó tolóülés versenyképes helykínálatot vagy csomagtér-méretet biztosít, de egyszerre nem tudja ezt a kettőt jól kombinálni. Az infotainment rendszer, amely az Urban Cruiser és az eVitara sajátja, hihetetlenül lassú, ami fájdalmasan nyilvánvalóvá válik, amikor megpróbálod kikapcsolni a különféle ADAS rendszereket – és ezt valószínűleg meg is akarod majd tenni, amiről hamarosan szó lesz.