Kiderült, hány méterről látja az autót a traffi

Ezekben az esetekben ugyanis lézeres TC-108-as vagy FámaLézer típusú eszközt használ a re/dő/ség, amelyek 3-5 métertől több mint 1000 méteres távig képesek sebességet mérni, akár mozgás közben is.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A belső tér sok részlete ismerős lehet más Peugeot, Citroën vagy Opel modellekből – hiszen mind ugyanahhoz a Stellantis csoporthoz tartoznak. A 10 colos központi érintőképernyő elég nagy, de nem túlzó. Néha lassan reagál, de általában jól működik, a grafika is megfelelő. Van külön hangerőszabályzó tekerőgomb, és a kormányról is irányíthatók a főbb funkciók.

A képernyő alatti érintőpanel – az úgynevezett i-Toggles – gyorsgombokat kínál olyan funkciókhoz, mint a zenelejátszó, klíma, navigáció és mobiltelefon-csatlakozás. A 408 támogatja az  Auto-t és az CarPlay-t is.

Családi autónak is jól használható: elöl és hátul is van USB-C csatlakozó (összesen négy), továbbá 12V-os aljzat is található elöl és a csomagtartóban is.

A 408 legerősebb változata jelenleg a Hybrid 225, amely 7,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. A tesztelt Hybrid 180 verzió hivatalosan 8,1 másodperc alatt gyorsul 0–100-ra, a mért tesztidő 8,2 másodperc volt 0–96 km/h-ra. Ez elfogadható, de nem túl izgalmas, főleg egy ilyen sportos külsejű autónál. Az előzési gyorsulás sem kiemelkedő, de még így is használható – ellentétben az alapmodell 128 lóerős háromhengeres változatával, amely túl gyenge lehet ilyen helyzetekre.

Menet közben a hibrid rendszer karaktere fontosabb, mint a számok. Alap Hybrid módban kellemes a viselkedés: induláskor az elektromotor gyorsan reagál, és biztosítja a kezdeti nyomatékot. Ezután a benzinmotor is bekapcsol, és a gyorsítás folyamatos marad. A Sport módot nem nagyon kell használni, és a kormány mögötti váltófülek sem túl hasznosak – lassan reagálnak, és nem érződnek túl meggyőzőnek.

A plug-in hibrid 408 képes tisztán elektromos módban is menni, és van „B” mód is, ami erősebb motorféket (rekuperációt) ad – ez Hybrid és Sport módban is elérhető. Az elektromos hajtás sima és halk, de a 109 lóerős villanymotor nem csodatevő – a 1746 kg-os tömeg miatt nagy teljesítményt ne várjunk tőle. Így is megtehető vele kb. 30–40 km tisztán elektromosan. Ha ez 60 km lenne, az autó még vonzóbb ajánlat lenne. Az enyhén szivacsos érzetű fékpedálon is lenne még mit javítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük