Bár a rendőrség eleinte kizárta az idegenkezűséget, néhány nappal később egy férfi feljelentést tett a kislány anyja ellen. Norbert – az anya korábbi párja – azt állítja, hogy ő nevelte fel Jázmint, és biztos benne, hogy az igazi apja. Elmondása szerint az anyja eltiltotta tőle a lányt, és Jázmin titokban mesélt neki arról, hogy új környezetében b*ntalmaz*s érte. Szerinte nem saját döntés volt – valaki a h/l/lba hajszolta.
ÍME A VÁDAK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi, harmadik generációs Hyundai i20 egyfajta átmeneti korszak szülötte a Hyundai formatervezésében. Sokkal stílusosabb, mint a korábbi, visszafogott elődje, de a vadabb külsejű Kona és Ioniq modellekhez képest még mindig viszonylag szelíd megjelenésű.
4040 mm-es hosszával és 2040 mm-es tükrökkel mért szélességével az i20 méretben tipikus a mai szuperminik világában, bár kissé szélesebb az átlagnál. A mechanikai elrendezés is megszokott: elsőkerék-hajtás, keresztben beépített motor, elöl McPherson-rugóstagos, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztés.
Az oldalsó karosszéria két karaktervonalat kapott, amelyek mélységet adnak az első ajtónak, és látványt visznek a hátsó ajtóba, ahol ezek keresztezik egymást. Ezek vizuálisan emelik az autó „ékszerű”, felfelé ívelő profilját – amit a formatervezők különösen kedvelnek.
Amikor ez a generáció debütált, nagy újdonságként vezették be a 48 voltos mild-hibrid rendszert. Ez egy 48V-os lítium-ion akkumulátorból és egy inverterből áll (ez a pótkerék helyén, a csomagtér padlója alatt található), valamint egy ékszíjas indítógenerátorból, amelyet a motor oldalára szereltek.
Ez az elektromos motor kizárólag rövid ideig segíti a 1,0 literes, háromhengeres turbós benzinmotort, például gyorsításkor. Az ígéretek szerint így akár 4%-os hatékonyságnövekedés is elérhető a nem hibrid i20-hoz képest. Ez a WLTP szerint akár 55,4 mpg (kb. 5,1 l/100 km) fogyasztást is jelenthet – legyen szó akár a hétfokozatú duplakuplungos automata váltóról, akár az új, intelligens hatfokozatú kéziről.
Ez az úgynevezett “intelligens” kézi váltó egy elektronikus tengelykapcsolón alapul: a pedál nincs fizikailag összekötve a kuplungszerkezettel. Egy érzékelő továbbítja a jelet az aktuátornak, amely végzi a tengelykapcsolás műveletét. Ennek előnye, hogy a rendszer automatikusan le tudja kapcsolni a motort és kinyitni a kuplungot, amikor a vezető gázelvétel után csak gurul.