Az édesanya, Magdolna értetlenül áll a vádak előtt. Azt mondja, Jázmin már nem is nála élt, hanem a hivatalos apjánál, és a költözést közösen beszélték meg. Karácsonykor még boldognak tűnt, de az anyai megérzése azt súgta, hogy valami nincs rendben. Az iskola szerint a lány jól beilleszkedett, mégis elképzelhető, hogy rejtve maradt b*nt*lmazás áll a háttérben.
A vizsgálat most a győri rendőrségnél zajlik – megerősítve a megérzéseket.
VIA magyarzona
Ez is érdekelhet:
A 2024-es ráncfelvarráskor azonban a mild-hibrid hajtásláncokat kivonták a brit piacról (más országokban megmaradtak), így már csak a nem hibrid 1.0 literes háromhengeres motor maradt meg, amelyhez hagyományos hatfokozatú kézi vagy hétfokozatú duplakuplungos automata váltó társul.
Külsőre a frissített i20 új első és hátsó lökhárítókat, valamint új 16 és 17 colos könnyűfém felniket kapott, továbbá néhány új színt kívül és belül egyaránt.
A Hyundai i20 előző generációja bebizonyította, hogy egy egyszerű, „hús és krumpli” típusú kisautó is lehet sikeres még a stílusra érzékeny Európában is.
De mindez már tíz éve volt – és azóta a Hyundai alaposan megváltozott. Régóta eltávolodott az „olcsó alapautók” világától, és ez a váltás mostanra kezd igazán megtérülni. Az eladásaik szárnyalnak, az értékesítések és a piaci részesedés is évről évre nő.
Az i20 C-oszlopán található törésvonal a magasabb felszereltségű modelleken különösen látványos, mivel ott krómdíszítést is kap. Szépen illeszkedik a hátsó ablak vonalához, és ügyesen tükrözi a hátsó lámpa formáját.
A Hyundai fejlődésével párhuzamosan a kínálat is átalakult: 2023-ban a Hyundai Motor UK eladásainak 75%-át SUV-modellek tették ki. Ez azt jelenti, hogy az i10, i20, i30 és Ioniq 6 együttvéve csak a forgalom 25%-át adta.
És hogy mindez mit jelent a frissített i20 számára, amely 2024-re csak enyhe ráncfelvarráson esett át? Európában már korántsem olyan kulcsmodell, mint korábban volt. Ezt az is tükrözi, hogy a mostani frissítés csak kisebb vizuális változásokat és egyszerűsített motorkínálatot hozott.
Bár az i20 már nem a Hyundai eladásainak motorja, a kisautók továbbra is fontos szerepet játszanak abban, hogy az emberek mobilisak maradjanak, és hogy hosszú távon márkahűséget építsenek. És egyébként is, sokszor van valami örömteli abban, ha az ember egy kicsi, egyszerű és viszonylag könnyű autóba ülhet.
Hyundai i20 – 2024 A ráncfelvarrott i20 esetében a legnagyobb változás a motorkínálat egyszerűsítése az Egyesült Királyságban. Már csak egyetlen motoropció érhető el: egy 1,0 literes, háromhengeres turbós benzinmotor, amelyhez vagy egy hatfokozatú kézi váltó, vagy egy hétfokozatú duplakuplungos automata társul.
Egyelőre nem világos, hogy a sportos Hyundai i20 N visszatér-e a kínálatba.