Kiderült, hogy valójában ki gyújtotta fel a TTokos nőt!

A tűz viszont gyorsabban terjedt, mint számított rá, és hiába próbálták megfékezni. Június 1-jén, kórházi kezelések után, egy f/rtőzés is fellépett, aminek következtében az orvosok már nem tudtak segíteni.
A kihívást néző férfi, aki a „játékot” irányította, csak nevetett. A rendőrség később őrizetbe vette a 28 éves férfit, akit közreműködéssel gyanúsítanak. A férfi tagadja a vádakat, azzal védekezik: „Ez csak egy játék volt, nem gondoltam, hogy ilyen vége lesz.”
A SZAKÉRTŐ EZT MONDTA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Belülről az IS F egyáltalán nem tűnik lecsupaszított versenygépnek. A felszereltsége kiváló, tíz légzsákkal, navigációs rendszerrel és szinte minden elektromosan működtethető funkcióval. Alapvetőbb szempontból viszont a vezetési pozíció nem túl jól testreszabható: a kényelmes ülések nem tartanak eléggé, ráadásul túl magasan ülünk, ami miatt a fejnek is kevés hely marad. A vaskos első oszlopok korlátozzák a kilátást, ami bezártságérzetet kelt – ezt az érzést a szűk hátsó ülésekben helyet foglaló utasok is osztják. Az összeszerelési minőség hibátlan, a várható maradványértékek is stabilnak ígérkeznek. A fogyasztás viszont már kevésbé meggyőző – a teszt során átlagosan csak 15 mpg-t (kb. 15,7 l/100 km) mértünk, míg autópályán a legjobb érték is csak 20 mpg (kb. 14 l/100 km) volt.

A Mazda 3, amely a Ford Focus alapjaira épül, precízen veszi a kanyarokat. A karosszéria dőlése jól kontrollált, a kormányzás megfelelő súlyozású, és kiváló visszajelzéseket ad. Kanyargós utakon meglepően szórakoztató vezetni, erős tapadással és agilis, kiszámítható kezelhetőséggel. A kormányzási reakció gyors, a karosszériamozgások feszesek. A futómű viszont már nem ilyen kifinomult: a kátyúk és kisebb úthibák erőteljesen érződnek, az autó ilyenkor idegesen mozog. Ehhez hozzáadódik a motorok zajossága, ami csökkenti az autó általános kifinomultságát. A benzinmotorok saját fejlesztésű Mazda-erőforrások: 1.6 és 2.0 literesek. Az 1.6 literes dízelmotort a Fordtól származik, míg a 2.0 literes dízel ismét Mazda-fejlesztés. Mi az 1.6-os dízelt próbáltuk, amely alacsony fordulaton egész élénk, de hamar kifogy az erőből, és városi közlekedésnél sokszor kell a turbót magasan tartani a megfelelő gyorsuláshoz. A kínálatban szerepel egy sportos MPS változat is, amely egy 256 lóerős, 2.0 literes turbós benzinmotort kapott – ez a legerősebb forró ferdehátú a kategóriájában –, valamint egy sportos, részlegesen önzáró differenciálművet is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük