Kiderült, miért cserélte le a TV2 Till Attilát

Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója most elárulta, mi áll a váltás hátterében. Fischer Gábor szerint a döntés mögött stratégiai megfontolások állnak. A Megasztár 2003-as indulása óta számos változáson ment keresztül, és a csatorna úgy véli, hogy itt az ideje új arcokat bemutatni. EZT NYILATKOZTA TILL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez különösen csalódást keltő annak fényében, hogy a Renault maga is az utastér kényelmének javítását nevezte meg egyik fő indokként arra, hogy miért nem tért át a Mégane esetében az elsőkerék-meghajtásról a hátsókerék-meghajtásra. A döntés tehát azt sugallta, hogy az utasok kényelme, a tágasabb tér fontos szempont volt – ehhez képest a végeredmény több helyen ellentmondásos érzéseket kelt.

Az viszont mindenképpen pozitívum, hogy a csomagtartó rendkívül méretes, bár inkább mélységében, mint hosszában. Ennek oka a rövid, zömök hátsó kialakítás, ami korlátozza a tér kihasználhatóságát, de legalább egy alsó rekeszt is kapunk a töltőkábelek számára, amit külön is érdemes kiemelni. Ez az apró, de praktikus megoldás sokat jelenthet a mindennapokban, hiszen így nem kell a kábeleket ide-oda csúszkálni hagyni a csomagtérben, ami egyébként gyorsan kaotikussá tud válni.

Be kell vallanom, nem tartozom a legkarcsúbb sofőrök közé, de még ezzel együtt is meglepően kényelmetlen élmény beülni a Mégane-ba. Szinte minden alkalommal beverem a csípőmet az ajtókeretbe, és miután végre beültem, a térdem és a könyököm is folyamatosan ütközik a kemény műanyagokba – legyen az az ajtópanel, a műszerfal vagy a könyöklő. Ezek a részletek nemcsak kényelmetlenséget jelentenek, hanem azt is sugallják, hogy az ergonómia nem mindenhol kapott kiemelt figyelmet.

Mindezek ellenére, ha már sikerül helyet foglalni, az utastér mégis egészen kellemes benyomást kelt. Az ülések kényelmesek, a műszerfalat borító szövet pedig kifejezetten esztétikus, bár kíváncsi vagyok, hogy a világos szín nem okoz-e majd zavaró tükröződéseket nyáron, erős napsütésben. A felszereltség szintén dicséretet érdemel: a középső, Techno névre keresztelt szinten már elég sok minden jár alapból. Ide tartoznak például a 20 colos, gyémántcsiszolt könnyűfém felnik, amelyek nemcsak stílusosak, de tovább emelik az autó megjelenésének presztízsét is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük