A kép feltöltője diszkrét volt, ugyanis a hölgy arcát kitakarta, így kilétére továbbra sem derült fény. Később aztán kitakart arc nélkül is kikerült a netre. Ennek ellenére a felvétel egyértelműen árulkodik arról, hogy Bochkor párja rendkívül csinos és kifinomult. A fotón a műsorvezető elegáns, fekete öltönyben látható, míg kedvese hasonlóan letisztult, ugyanakkor sejtelmesen nőies öltözetben tündököl. A ruhán áttetsző részletek is megjelentek, amelyek játékosan hangsúlyozták a hölgy nőiességét, miközben mégis visszafogott maradt az összhatás.
Ő AZ A TITOKZATOS NŐ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Közepes ütemű kormányműve olyan elejét eredményezi, amely kellően reagál a bemenetekre anélkül, hogy túlzottan idegesnek vagy ijedősnek tűnne, bár kevés valódi érintkezési felület érzete van. Ennek ellenére a fokozatok következetessége lehetővé teszi, hogy az Xceed orrát magabiztosan irányítsd a kanyarokban.
A karosszéria uralma is általánosságban jó, bár nem annyira pontos, mint a Ceed ferdehátúban. Gyorsabb, gördülékenyebb utakon az Xceed simának és stabilnak érződik, a lankásabb kanyarokban és az emelkedőkben is rendezett marad. A gyorsabb irányváltásokkal járó oldalirányú súlyátvitel azonban nem mindig olyan progresszív vagy szépen kontrollált, mint amilyennek ideális lenne, de még mindig messze van a magabiztosságot elvesztőtől.
A Mazdához hasonló szellemben, bár nem egészen ugyanolyan mértékben, a Kia is hírnevet szerzett magának olyan autók fejlesztésében, amelyek a kategóriaátlagnál valamivel lendületesebbek.
Az Xceed jó példa erre, és bár lendületességében még mindig nem egy Ford Focus Active, karosszériamozgásaiban van egyfajta letisztultság, amit a jó egyensúly és a pontos kormányzás is kiemel. Röviden, meglepően intuitív vezetni.
Természetesen nagyobb a karosszéria dőlése, mint amire egy alacsony karosszériás ferdehátúnál, mint a Ceed, számítani lehetne, de különösen a hátsó tengely érződik jól megtámasztottnak a behúzás és a gyorsabb kanyarvétel során, a tapadás pedig jó, de nem kiemelkedő.
Sőt, úgy tűnik, mintha a Kia kalibrálta volna az autó elektronikus biztonsági rendszerét, hogy a szükségesnél korábban beavatkozzon. Ez érthető stratégia a megemelt súlypont miatt, de valójában nincs rá szükség. Az Xceed hierarchiájában a következő lépcsőfok a GT-Line, alig 26 000 font alatt, ezt követi az Xceed 3 további 500 fontért. A lista élén a GT-Line S áll, körülbelül 32 500 fonttal.
A GT-Line és a 3-as felszereltségi szintekhez hatfokozatú manuális és hétfokozatú DCT automata sebességváltók állnak rendelkezésre. A 2-es verzió csak manuális, míg a GT-Line S kivitelhez csak duplakuplungos sebességváltó rendelhető.
Most, hogy az Xceed mild hibrid dízel és PHEV változatait kivonták a forgalomból, a károsanyag-kibocsátási szintje általában kevéssé teszi érdekessé a felhasználók számára, akik a CO2-alapú természetbeni juttatások adózását is figyelembe veszik a döntéshozatali mátrixukban.
A legkevésbé szennyező, mindössze 137 g/km CO2-kibocsátású a 2-es felszereltségi szinten, ami a GT-Line és a 3-as modellek nagyobb könnyűfém keréktárcsáival 142 g/km-re nő, függetlenül attól, hogy manuális vagy DCT sebességváltóval van-e felszerelve. Érdemes megjegyezni, hogy a felturbózott GT-Line S csak marginálisan rosszabb, 144 g/km-es kibocsátással.