Az MVM az éves elszámolás során önkényesen módosította a fogyasztók által korábban meghatározott havi átalánydíjakat. Ahelyett, hogy az ügyfelek által jóváhagyott, egyenletes havi fogyasztási mennyiséget vette volna alapul, a szolgáltató saját fogyasztási mintázata alapján számolta újra a gázfelhasználást. Ez a döntés egyoldalúan felülírta a korábban kötött megállapodásokat.
A rendszer átalakítása miatt sok ügyfél nem kapta meg a teljes kedvezményes gázmennyiséget a 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. közötti időszakban. Az MVM által alkalmazott becslési módszer miatt bizonyos hónapokban kénytelenek voltak a piaci árat megfizetni, amely a támogatott tarifánál akár nyolcszor magasabb volt. Az érintett fogyasztók számára csak a következő évi elszámolás tette nyilvánvalóvá, hogy jelentős pénzügyi hátrányt szenvedtek el.
ÍGY KOMPENZÁL A SZOLGÁLTATÓ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Régen volt már, hogy a francia Peugeot gyártott egy olyan autót, amely kiemelkedett a kategóriájában.
Bizonyára nem történt meg ebben az évtizedben, és vitatható, hogy az előzőben bármi különösen közel került volna a szegmens csúcsához.
A Peugeot 308 ugyanazt a nevet viseli, mint elődje, de egy teljesen új autó, egy teljesen új platformon.
A Peugeot legutóbbi kis családi autós története annál érdekesebb, minél hátrébb megyünk. Az előző 308 lényegében egy modernizált 307 volt, amely önmagában egy túlsúlyos, főleg alulmotorozott, közepes teljesítményű doboz volt.
A 306, amely előzte azt, leginkább a 205-höz áll közel a Peugeot iránti nosztalgiánkban, de hogy az eredetileg a Talbot emblémát viselő 309-ből származik, amely a Horizon utódjaként jött volna, az szinte hihetetlen.
Elismerve, hogy javítania kell a teljesítményén, hogy versenyezni tudjon bármely más piacon, mint a híresen támogató hazai piac, a gyártó számos teljesen új modellt dobott piacra (Peugeot 208, Peugeot 2008 stb.), de elismerésünk általában mérsékelt volt, legjobb esetben: „jó egy Peugeot-nak”, véltük, de nem kiemelkedő minden tekintetben.
Most, az új 308-cal, a francia autógyártó meg van győződve arról, hogy átugrotta a piac legnépszerűbb és legelismertebb családi kompakt autóit, és végre elérte azt a biztos siker, amely eddig olyan nehezen elérhetőnek tűnt.
A megmaradt márkajelzés nem éppen lenyűgöző előjel – a korábbi 308 alig volt emlékezetes –, de a helyére került új modell, amelyet egy új platform erősít, könnyebbnek, karcsúbbnak, okosabbnak (különösen belül) és sokkal szórakoztatóbb vezetni.