Amióta az eszem tudom, ilyen nem volt. A megszokott rögzítési, biztosítási mód nem volt elegendő, hogy a fa ellenálljon ennek az erős szélnek. Egyébként is a Rákóczi utca eleje az egy nagyon szélzugos hely. Kettétört a fa, méghozzá a talpnál eltört és leborult, isteni szerencse, hogy nem tartózkodott ott pont abban az időben senki. Meg is kezdtük a helyreállítási munkákat, a katasztrófavédelem segítségével megpróbáltuk helyreállítani a fát, viszont az egész napos időjárás olyan szeles volt, hogy a végén inkább azt láttuk biztonságosnak, hogy ha ezt majd a héten folytatjuk. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A rendszer összteljesítménye 193 lóerő, ami papíron nem tűnik elképesztően soknak, de a gyorsulás így is drámaian javul: 0–100 km/óra 8,3 másodperc alatt megvan. A gyakorlatban ez bőven elegendő minden átlagos helyzetre, sőt, tisztán elektromos üzemben is meglepően könnyedén mozog az autó. Ha teljesen megpakolva – gyerekekkel, kutyával és egy komódnyi bútorrakománnyal – már érezhető a különbség, de ilyenkor is ott van a benzinmotor, hogy rásegítsen.
A hajtáslánc ráadásul meglepően jól hangolt és kifinomult, különösen ahhoz képest, amit más, hasonló méretű családi plug-in hibrideknél tapasztaltunk. Gázadásra a benzinmotor gyorsan bekapcsol, nagy terhelésnél kicsit hangosabbá válik, de alapvetően simán, rángatás nélkül működik. Az e-C5 esetében a belső égésű motor teljesen eltűnik, helyét egy 210 lóerős elsőkerék-hajtású villanymotor veszi át a komfort hatótávú verzióban. Egyelőre csak egyetlen akkumulátor érhető el, a 73 kWh-s változat, amellyel a gyári adatok szerint 8,9 másodperc alatt gyorsul százra. A teljesítmény nem tűnik kiemelkedőnek, de a villanymotor azonnali nyomatéka miatt a valóságban fürgébbnek érződik.
