Bár több mint egy tucat utast szállított a jármű, úgy tudjuk, mindenki időben el tudta hagyni a pokoli katlant. A járművön tizenkilenc ember utazott, mindenki le tudott szállni – közölte az Országos Katasztrófavédelmi Igazgatóság. Az esethez rekordgyorsasággal vonult ki a tűzoltók, és időben el is oltották a lángoka, azonban a jármű szinte teljesen kiégett.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
2019-ben a Clio teljesen új modellként debütált. Minden karosszériaeleme új volt, és a Renault–Nissan–Mitsubishi Szövetség közös fejlesztésű CMF-B platformjára épült, amelyet már az elektromos hajtásláncok és vezetéstámogató rendszerek figyelembevételével terveztek.
2024-re az új Clio modernebb külsőt kapott, de méretei változatlanok maradtak: hossza 4053 mm, szélessége 1988 mm, magassága 1440 mm – pontosan megegyeznek az előző modell adataival.
Megkapta a Renault új logóját, és ez az első modell, amelyen megjelenik a márka új, teljes LED-es fénydizájnja – már az alap Evolution felszereltségen is. Emellett új hátsó diffúzor és jobb aerodinamikai megoldások jelentek meg az orr- és a fartérben is.
A felfüggesztés elöl MacPherson rugóstagos, hátul csatolt lengőkaros. Ez ebben a kategóriában teljesen megszokott, ahol a költségek általában kizárják az ennél bonyolultabb megoldásokat. Ám ha van valaki, aki képes a legegyszerűbb futóműből is jó menetkomfortot és kezelhetőséget kihozni, akkor az bizony a francia ipar – ezt a történelem már többször bebizonyította.
A Clio külsejének visszafogott frissítésével ellentétben a belső tér teljesen új irányt vett – és ez kifejezetten jót tett neki. Ami a megújulást illeti, a változás jelentős, és az eredmény többnyire nagyon is pozitív.
Esztétikai szempontból az új Clio utastere az egyik legmodernebb és leglátványosabb a kategóriájában – a letisztult, minimalista dizájn kulcsszerepet játszik ebben a sikerben.
Kiemelendőek a vízszintesen futó légbeömlők, amelyek végigvonulnak a műszerfal tetején, valamint a tabletes megjelenésű középső kijelző és a gombok visszafogott használata – ezek mind érettebbé és kifinomultabbá teszik a belső teret, mint amit az előző generáció valaha kínált.
A magasabb felszereltségi szintek még hangsúlyosabban mutatják be ezt a vonzó új formanyelvet: több színt és puha tapintású műanyagot alkalmaznak, különösen az ajtókon és a műszerfalon. Ezzel szemben a tesztelt középszintű Iconic felszereltségünk inkább komolyabb, egyszínű benyomást keltett – de így is jóval stílusosabb, mint például a Ford Fiesta vagy a kifutó Vauxhall Corsa.