Kigyulladt a távolsági Volánbusz

A gödöllői hivatásos tűzoltók a katasztrófavédelmi műveleti szolgálat irányítása mellett négy vízsugárral eloltották a tüzet. Az egységek utómunkálatokat végeznek – tette hozzá a Katasztrófavédelem.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Az Evolution felszereltségű modellek is kellemes megjelenésűek és tapintásúak, a kapcsolók recézése igényes, és a világosszürke üléshuzat sportos, technikai anyag érzetét kelti.

Az Evolution modellek egy kisebb, 7 colos érintőképernyőt kapnak, amely ennek ellenére gyorsan és simán működik. A grafika ugyan már kissé elavultnak tűnhet, főként a Renault alapú rendszereihez (mint az Austral vagy a Scenic) képest. Viszont még az alapmodellben is elérhető a vezeték nélküli CarPlay, ami ezt részben kompenzálja.

Ugyanakkor van némi kompromisszum a helykínálat terén. Úgy tűnik, hogy a Renault azzal, hogy a Cliónak az egyik legnagyobb csomagtartót (391 literes, lehajtott ülések nélküli kapacitás) adta a kategóriában, a hátsó utastér rovására döntött.

Méréseink szerint a hátsó lábtér mindössze 620 mm, a fejtér pedig 910 mm. Összehasonlításképp: a Polo 690 mm hátsó lábteret és 950 mm fejtérrel rendelkezik, bár a csomagtartója csak 351 literes.

Nem nehéz kitalálni, melyik autót választaná inkább egy felnőtt utas hátulra. Még az átlagos magasságú utasok is szűkösnek érezhetik hátul a Cliót. A Renault azonban tudatosan dönthetett úgy, hogy inkább nagyobb csomagteret kínál kisebb hátsó férőhely árán – hiszen sok kisautó-tulajdonos inkább gyerekeket szállít, és fontosabb számukra a babakocsi és csomagok elhelyezése, mint a teljes értékű hátsó ülés.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük