A gödöllői hivatásos tűzoltók a katasztrófavédelmi műveleti szolgálat irányítása mellett négy vízsugárral eloltották a tüzet. Az egységek utómunkálatokat végeznek – tette hozzá a Katasztrófavédelem.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az Evolution felszereltségű modellek is kellemes megjelenésűek és tapintásúak, a kapcsolók recézése igényes, és a világosszürke üléshuzat sportos, technikai anyag érzetét kelti.
Az Evolution modellek egy kisebb, 7 colos érintőképernyőt kapnak, amely ennek ellenére gyorsan és simán működik. A grafika ugyan már kissé elavultnak tűnhet, főként a Renault alapú rendszereihez (mint az Austral vagy a Scenic) képest. Viszont még az alapmodellben is elérhető a vezeték nélküli CarPlay, ami ezt részben kompenzálja.
Ugyanakkor van némi kompromisszum a helykínálat terén. Úgy tűnik, hogy a Renault azzal, hogy a Cliónak az egyik legnagyobb csomagtartót (391 literes, lehajtott ülések nélküli kapacitás) adta a kategóriában, a hátsó utastér rovására döntött.
Méréseink szerint a hátsó lábtér mindössze 620 mm, a fejtér pedig 910 mm. Összehasonlításképp: a Polo 690 mm hátsó lábteret és 950 mm fejtérrel rendelkezik, bár a csomagtartója csak 351 literes.
Nem nehéz kitalálni, melyik autót választaná inkább egy felnőtt utas hátulra. Még az átlagos magasságú utasok is szűkösnek érezhetik hátul a Cliót. A Renault azonban tudatosan dönthetett úgy, hogy inkább nagyobb csomagteret kínál kisebb hátsó férőhely árán – hiszen sok kisautó-tulajdonos inkább gyerekeket szállít, és fontosabb számukra a babakocsi és csomagok elhelyezése, mint a teljes értékű hátsó ülés.