Kirúgták a Házasság első látásra sztárját!

A vőlegény oldaláról mindössze egyetlen vendég ült a násznép soraiban: Peti legjobb női barátja. Ő volt az egyetlen, aki elkísérte őt erre a különleges, mégis feszült napra. Családja ugyanis nem állt mellette ebben a döntésében – nem támogatták, hogy egy vadidegennel házasodjon össze egy tévéműsor kedvéért. Peti elmondása szerint a rokonság annyira elhatárolódott tőle, hogy gyakorlatilag „kirúgták” a családból, és éppen ezért senki nem jelent meg a ceremónián, sem pedig a lakodalmon.
TOVÁBB SZEREPEL PETI A MŰSORBAN? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A motor egészséges, középső tartományban leadott nyomatéka lehetővé teszi, hogy könnyedén húzzon magasabb fokozatokat, és reagáljon a nagyobb gázadási igényekre anélkül, hogy a sebességváltó ugrálna az áttételek között. Hosszú utazások során, ha feljebb kapcsol, bár a finomhangolás megfelelő, nem igazán élvezhetjük a kiváló üzemanyag-fogyasztást (lásd a „Vásárlás és birtoklás” részt), de így is könnyen élvezhető a nyugodt túrázás.

Amikor valami kevésbé laza hangulatra vágyunk, a motornak megfelelő a fordulatszám-érzékenysége, jó a reagálóképessége, és a Stelvio elég fürge ahhoz, hogy gyorsítson, bár szubjektíven egyik tesztelőnk sem találta annyira vonzónak, mint az Alfa híres V6-osainak egyikét, amit a hagyományőrzők talán hiányolnak.

Az Alfa elektromechanikusan rásegített integrált fékrásegítője által biztosított fékpedál többnyire intuitív, bár a szoftver úgy tűnik, megtanulja és előrejelzi a jellemzően használt pedálnyomást, és alkalmazkodik hozzá. Amikor megváltoztatja a beviteli stílusát, bármi is legyen az ok, az kissé hirtelennek tűnhet. A pedál könnyű súlyú, de a pályatesztjeink során bőséges volt a fékezőereje. De bár jó oldalirányú karosszéria-kontrollt és állandó kanyarodási stabilitást biztosít kanyarvételkor, az autó korlátozott kezelhetősége a tapadás szélén jóindulatú alulkormányzottságba csap át – és talán nem is olyan játékosan kiegyensúlyozottnak és hátsókerék-hajtásúnak érződik erőltetett vezetés közben, mint ahogy a promóciós anyagok elhitetik.

A Stelvio stabil kezelhetőségi egyensúlya jó, miközben mérsékelt tapadási szintet biztosít, de a folyamatosan bekapcsolt elektronikus menetstabilizáló rendszer és az elöl mindig hajlamos elsőként elengedni a karosszériát, korlátozza a vezetési élmény fényűzését. Egy SUV-hoz képest mérsékelt mennyiségű vezetési élményt nyújt, de tapasztalataink szerint egy hátsókerék-hajtású Giulia ismét jó adaggal többet nyújt.

A Stelvio kormányzása gyors, könnyed, rásegítéses érzetet kelt, amit az Alfa Romeo az utóbbi években magáévá tett, ami kissé megszokottá vált. Dinamikus vezetési módban kissé nehezebbé válik. De bár a rivális prémium SUV-ok légrugókkal, adaptív lengéscsillapítókkal és aktív négykerék-kormányzással való konfigurálhatóságát itt nem igazán közelítik meg, nem mondanám, hogy ettől a Stelvio kevésbé élvezetes lenne teljes gőzzel vezetni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük