A tervek között szerepel a 120 ezer forintos minimálnyugdíj bevezetése, majd ezen felül sávos emelés. A kisebb nyugdíjak nagyobb, a magasabb nyugdíjak kisebb összegű emelést kapnának, hogy mérséklődjön a társadalmi különbség. Az időskorúak járadéka a duplájára nőne, a nyugdíjak pedig a jövőben inflációkövetővé válnának. Emellett egy új, speciális SZÉP-kártyát is bevezetnének az idősek számára, amelyet élelmiszerre, gyógyszerre és egészségmegőrzésre lehetne költeni. A támogatás mértéke a nyugdíj összegétől függne, de az 500 ezer forint feletti nyugdíjasok kimaradnának belőle.
AMIRŐL EDDIG NEM LEHETETT HALLANI, PEDIG A KÖVETKEZŐK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Civic legtöbb funkciója alapfelszereltség, beleértve az adaptív sebességtartó automatikát és a holttérfigyelőt hátsó keresztirányú forgalomfigyelővel. Általánosságban elmondható, hogy ezeket a rendszereket jól működték, kevés téves aktiválással. Az adaptív sebességtartó automatika finoman és érzékenyen működik, de nem lehet átkapcsolni a standard sebességtartó automatikára.
A bosszantó sávtartó asszisztens könnyen kikapcsolható a kormánykeréken található gombbal, de a 2024-ben hozzáadott sebességtúllépés-figyelmeztetés nagyon rosszul integrált. Mint ezek a rendszerek, ez sem segítőkész, de a kikapcsolásához le kell parkolni, belépni egy érintőképernyős menübe, lejjebb görgetni, és teljesen kikapcsolni a sebességkorlátozás-felismerést. Ez elveszi a műszerfalon található hasznos visszajelzőt is. Ha csak a listaárat nézzük, a Civic nagyon drágának tűnik. Az Elegance felszereltségi szint 35 005 fonttól indul, a Sport felszereltség 36 505 fontra, az Advance pedig 39 805 fontra emelkedik. Igazság szerint nem maradunk le sokat a belépő szintű verzióval sem, amely fűthető üléseket, kulcs nélküli nyitást, első és hátsó parkolóradarokat, valamint a vezetéstámogató technológiák teljes skáláját kínálja.
De ez még mindig több, mint amennyibe a főbb riválisok kerülnek. Persze, a hibrid technológia nem olcsó, de a Corolla 2.0 Hybrid több ezer fonttal olcsóbb (és egy olcsóbb 1.8 Hybrid verzió is elérhető hozzá), akárcsak a mild-hybrid és a Mazda 3. Természetesen ez a hasonló felszereltségű verziók összehasonlítása. célnak megfelelő termékként ítélve meg, mindenképpen megérdemli, hogy az legyen.
Egy kicsit drága, a belső tér nem a legprémiumabb a kategóriában, de praktikus, kényelmes, jól felszerelt, jó vezetni és gazdaságos. Arra is emlékeztet, hogy egy egyszerű arányú autó is sok vonzerőt megőrizhet a futóműdinamika és a gazdaságosság tekintetében. Egy nagy homlokfelületű autó nem érne el ilyen alacsony üzemanyag-fogyasztást.