A feszültség akkor robbant be a köztudatba, amikor a válogatókon Curtis keményen beszólt a fiúnak, sőt haza is küldte volna – ám Herceg Erika megmentette, és továbbvitte a saját csapatába.
Innen már nem volt visszaút: a rajongók felháborodtak, a család mélyen érintett lett, a háttérben pedig olyan indulatok szabadultak el, hogy
– Curtis egy adásba be sem akart ülni,
– Attila sírva fontolgatta, hogy feladja a versenyt.
Hetekig csak találgatni lehetett, mi zajlik a kulisszák mögött, és miért forr ennyire a levegő. A nézők azt hitték, ennél mélyebbre már nem süllyedhet a konfliktus… de most kiderült, hogy a valóság még ennél is drámaibb volt:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mégis, a fentiek egyike sem az oka annak a barátságos „Stelvio-hullámnak”. Inkább a meghatározhatatlannak, mint a számszerűsíthetőnek köszönhető: ahogy ez az autó minden vezetést különlegessé tesz, elegánsan varrott bőrének minden pórusából, minden gondosan kidolgozott részletéből, a négy kipufogócső minden egyes hangjából és a hatalmas Pirelli P Zeróinak minden egyes csiripeléséből áradó karizmával. Ezt az érzést pedig csak felerősíti a Quadrifoglio, amely a Stelvio báját 11-szeresére növeli azzal, hogy a gyengébb modellek 2,0 literes turbós benzinmotorját és 2,2 literes négyhengeres turbódízeljét a Giulia Quadrifoglio és a GTAm modellekben is megosztott, elképesztő 2,9 literes dupla turbós V6-os benzinmotorra cserélte.
Egy csapásra majdnem megduplázza még a legerősebb opciók teljesítményét is, ami lélegzetelállító teljesítményt eredményez, ami teljesen földöntúlinak érződik egy ilyen nagy, nehéz autóban. Hasonlóképpen az agilis és szórakoztató kezelhetőség, ami játékos módon nehezen hihető egy magas SUV-nál, természetes módon hajlamos a túlkormányzásra és olyan kommunikációs élményt nyújt egy terepjárós úton, amire egyetlen versenytársa sem képes.
A csábítás az, hogy a menetvezérlőt dinamikus (vagy verseny, ha teljes zajra vágyunk) fokozatba kapcsoljuk, és a kellemes tapintású kapcsolókkal lejjebb kapcsoljunk néhány áttételt, hogy újabb töltésben legyen részünk. Ekkor találkoztunk az Alfával az egyetlen hibánkkal: ha nem húzzuk meg elég gyorsan a váltófüleket, akkor az elérheti a limitert, összezavarva a rendszert, és a motor figyelmeztető lámpájának villogását okozva, amikor az autó visszaáll normál üzemmódba, amíg visszanyeri a nyugalmát.
