Klinikára küldik az időseket a KÖTELEZŐ ujjlenyomat miatt!

A személyazonosító igazolvány igényléséhez biometrikus azonosítókra, így ujjlenyomatra is szükség van. Azonban számos idős ember számára ez komoly akadályt jelent. Tapasztalataink szerint sok esetben maga a rögzítésre szolgáló berendezés nem működik megfelelően, máskor a páciensek kézremegése akadályozza a folyamatot. Emellett az idősebb korosztály tagjainál az ujjak bőre jelentősen elvékonyodhat, ami szintén megnehezíti az ujjlenyomat érzékelését.
Felmerül a kérdés: valóban indokolt az ujjlenyomat megkövetelése?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel a világ első sorozatgyártású benzin-elektromos hibrid autójaként a Toyota Prius helye a történelemben mindig biztosított volt. De kevesen jósolták volna meg, hogy a Toyota mekkora kulturális és politikai hatást gyakorol a világra – különösen az Egyesült Államokban.
A Prius olyan tulajdonosokkal rendelkezik, mint a hollywoodi liberálisok és volt CIA-vezetők, és sokkal inkább egy termékké vált, mintsem egy állásfoglalássá, amelyet a környezettudatosság támogatására és a külföldi olajfüggőség csökkentésére használtak. Bármelyik autó, amelyet a South Park és a Family Guy szereplői vezetnek, olyan hírnevet szerzett, amely messze túlmutat a szokásos mércén.
A Toyota Prius 1997 óta követi a környezetbarát utat.

De végül is egy autó marad – és egy, amelynek több versenytársa van, mint valaha.
1997-ben, amikor az első generációs Toyota Prius Japánban debütált, a hibrid és alternatív üzemanyagú piac rohamosan növekedett – nagy mértékben segítve az innováció lendületével.
E fejlődés egy része, különösen az utóbbi évtizedben végrehajtott hatékonyságnövelések, segítettek elavulni a Toyota Hybrid Synergy Drive-ot.
Ezért a negyedik generációs Toyota Prius érkezése jól időzítettnek tűnik. Az első pillanattól kezdve a Toyota magabiztos lehet a legfontosabb adatokat illetően: a 70 g/km CO2 és a 94,1 mpg jelentős javulást mutatnak – éppen elég ahhoz, hogy az új Prius a családi méretű riválisok közül bármelyik elé kerüljön, ha azok nem rendelkeznek elektromos hajtáslánccal. Ha hozzáadjuk a Toyota Prius PHEV-t, amelyet egy töltőre csatlakoztathatunk, az ajánlat még vonzóbbá válik, 283 mpg kombinált ciklussal és 22 g/km CO2 kibocsátással. Ezek a javulások a meglévő technológia alapos átdolgozásának és finomhangolásának eredményei.
A hibridrendszer körüli autó viszont valóban teljesen új, és most már a Toyota New Global Architecture alapjain nyugszik.
A gyártó szintén magabiztos volt a Prius eddigi unalmas dinamikus teljesítményének átalakításával kapcsolatban. Határozottan igaz, hogy a Toyota tudja, hogy a Priusnak most már többet kell nyújtania, mint egy virtus elv a kerekeken – de vajon elég-e ahhoz, hogy kitűnjön a nagyobb tömegből?

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük