Klinikára küldik az időseket a KÖTELEZŐ ujjlenyomat miatt!

Az egyik legnagyobb probléma, hogy azok, akiknek nem sikerül a rögzítés, csupán egy évre érvényes személyi igazolványt kapnak. Ez azt jelenti, hogy évente újra kell kezdeniük az egész adminisztrációs procedúrát, ami rendkívül megterhelő lehet, különösen azok számára, akik mozgásukban korlátozottak vagy krónikus betegségekkel élnek.
Ezeknek az embereknek az érdekében szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy szükség lenne egy ésszerűbb megoldásra. Bízom benne, hogy a döntéshozók megtalálják a módját annak, hogy ne nehezítsék tovább a helyzetüket.

VIA bama

Ez is érdekelhet:

A Toyota szerint az új Prius szélesebb körű vonzereje három fő tényezőre épül: a dizájnra és stílusra, az új globális platformra (TNGA), és a jól ismert hibrid rendszer következő generációjára. Mindegyiket külön-külön áttekintjük.
A jármű megjelenését egy rendkívül fiatal dizájncsapat segítette, valamint egy tudatos törekvés, hogy „ego-t” vigyenek be abba, ami továbbra is egy nagyrészt ismert sziluett. Az eredmény talán a Toyota Mirai-ra emlékezteti azokat, akik ismerik a Toyota híres üzemanyagcellás járművét.
Nem biztos, hogy a Prius magas szintű dizájn, magas művészet, vagy mindkettő, de mindenesetre nem igazán szép.

Mindenesetre a ferde derékvonal és a szaggatott első rész sokkal figyelemfelkeltőbbé teszi, mint az előző modellt – de nem könnyebb ránézni.
A platform az, amely a legfontosabb változást hozza: nemcsak a Prius összmagassága csökkent körülbelül 20 mm-rel, hanem a vezető csípőpontja is 59 mm-t süllyedt, így a jármű minden értelemben alacsonyabbnak tűnik.
Hosszabb és kissé szélesebb is, bár a legnagyobb előnyt az alacsonyabb súlypont adja, amit a Toyota a modell kezelésére vonatkozóan is előnyként említ – valamint egy 60%-os nyereséget a torziós merevségben, amelyet a nagyobb szilárdságú acél és további karosszéria-erősítések alkalmazása eredményezett.
A futómű is módosult. Elöl a MacPherson rugóstagokat átdolgozták, míg hátul a Prius új konfigurációjú kettős keresztlengőkaros felfüggesztést kapott hátsó karokkal.
A Toyota találékonysága azonban leginkább a hibrid hajtásláncra összpontosít, ahol a mérnökök a hatékonyság növelése mellett egy intuitívabb vezetési élményt céloztak meg.
A változások evolúciósak, de ennek ellenére széleskörűek. Az 120 lóerős 1,8 literes VVT-i benzinmotor, amely továbbra is az Atkinson-cikluson működik, teljes körű felújításon esett át, és a Toyota állítása szerint a legjobb hőhatásfokot biztosítja bármely sorozatgyártású motor számára világszerte, köszönhetően egy új kipufogógáz-visszavezető rendszernek és a gyújtás, hőkezelés és súrlódáscsökkentés terén tett apróbb fejlesztéseknek.
A Prius transzaxle-jét, amely az elektromos motorokat és az áttételt tartalmazza, ismét áttervezték. Az újabb, kisebb és könnyebb motor/generátor generációnak köszönhetően sikerült 59 mm-rel csökkenteni a hosszát, így az akkumulátort mostantól az első motorházban helyezhetik el.
Az autó nagyobb sűrűségű nikkel-metál-hidrid akkumulátora is kompaktabb lett, és most már teljesen a hátsó ülések alatt található.
A megújított energia-vezérlő egységgel és az új szoftverrel együtt a Prius mostantól jobban képes kihasználni az elektromos motor 71 lóerejét és 120 lb-ft nyomatékát, amikor a benzinmotor alacsony fordulatszámon dolgozik, és a sebességi tartomány, ahol kizárólag elektromos üzemmódban használható, 60%-kal megnövekedett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük