Kómába esett Szandi HATALMAS A DRÁMA!

Szandi mindig is szenvedélyesen szerette a sportot, és ez a mindennapjaiban is megmutatkozott. Az énekesnő és fitt anyuka rendszeresen edz, légtornázik, és a konditerem sem áll távol tőle. Korábban a lovaglás is fontos része volt az életének, sőt, amatőr zsokéként a galoppon is kipróbálta magát. AZONBAN LOVAS BALESET ÉRTE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A mi egyhetes tesztünk során – amikor a nagyobb teljesítményű, 64 lóerős változatot vezettük különféle úttípusokon, beleértve az autópályát is, amely egyébként elég gyorsan lemeríti az akkumulátort – könnyedén elértük az 5,0 mérföld/kWh energiahatékonysági értéket. Figyelembe véve, hogy ebben az időszakban az átlagos külső hőmérséklet körülbelül 12 Celsius-fok volt, ez az érték nyáron valószínűleg még kedvezőbb lehet. Ugyanakkor télen, amikor hidegebb van, természetesen számítani kell némi visszaesésre is. Az általunk mért hatékonysági szint alapján a Spring reális hatótávja nagyjából 134 mérföld, vagyis hozzávetőlegesen 215 kilométer. A Dacia hivatalosan 140 mérföldes, azaz nagyjából 225 kilométeres hatótávot ad meg a WLTP kombinált ciklus szerint, míg városi környezetben – ahol az energiafogyasztás kedvezőbb – ez az érték akár 190 mérföldre, azaz több mint 300 kilométerre is felmehet.

A méretét, rendeltetését és hatótávolságát figyelembe véve a Spring elsősorban olyan vásárlóknak lehet ideális, akik otthon, saját töltőn keresztül tudják rendszeresen feltölteni az autót. Éppen ezért az sem jelent különösebb problémát, hogy a gyorstöltés maximális teljesítménye csak 30 kW. Amikor mi gyorstöltőt használtunk, mindig elérte ezt az ígért töltési sebességet, és hivatalosan egy 20-ról 80 százalékig történő töltés körülbelül 45 percet vesz igénybe.

Ha valaki spórolni szeretne az energiával a hidegebb napokon, akkor van lehetőség arra, hogy előre felfűtse az autót, miközben az még töltőre van csatlakoztatva. Azonban, ahogyan az az árkategóriából sejthető, az autó nem rendelkezik hőszivattyúval, amely hatékonyabban és energiatakarékosabban tudná melegíteni az utasteret anélkül, hogy jelentősen megterhelné a hajtásra használt akkumulátort a hideg időszakokban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük