Egy zárt facebook csoportban íródott ez a buta gondolat:
„Kedves nyugdíjasok! Itt az ideje felismerni, hogy az ingyenes utazás nem alapvető jog. Miért kell pont reggel és délután, amikor diákok és dolgozók közlekednek, zsúfolttá tenni a buszokat és vonatokat? Nem lehetne más időpontot választani? Vagy ha mindenképp ilyenkor akarnak utazni, fizessenek érte! A fiataloknak tanulniuk és dolgozniuk kell, nem pedig helyet keresniük azokon a járatokon, amelyeket az idősek is használhatnának kevésbé forgalmas órákban.”
VAJON LEHET ENNEK VALÓSÁGALAPJA? ITT A VÁLASZ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 2007-ben bemutatott második generáció ezt a stílust vitte tovább, bár az előző modell és közte ott volt a Stilo is. Az új Bravo megtartotta a rövid, keskeny maszkot, de a fényszóróit nagyobbra nyitotta, és modernebb, projektoros lámpákat kapott. A hátsó lámpák formája pedig az elődjét idézi, hiszen azok is részben benyúlnak az autó oldalára.
A második generációs Bravo fejlesztése gyors tempóban zajlott, hiszen a 2005-ös tervezési fázistól mindössze 17 hónap alatt eljutottak a gyártásindításig. Ehhez nagyban hozzájárult, hogy rengeteg munkafolyamatot virtuális környezetben végeztek el, így kevesebb prototípusra volt szükség a teszteléshez.