Már Dion érkezése előtt is felmerült a kérdés, hogy terveznek-e további babát, ám akkor Edina csak annyit mondott, szeretnék a jelenre koncentrálni. „Most nagyon kerek az egész! Márknak is van az előző kapcsolatából egy fia és egy lánya, nekem is, van egy közös kislányuk, most jön a közös kisfiunk. Sokszor egyébként mondja, hogy ő még szeretne egyet, mert mennyire menő lenne… De amikor éppen otthon vagyunk, és mindenki sikítozik, rám néz, majd azt mondja, ‘na jó, befejeztük, nincs több!’. Úgyhogy a dolog a jövő kérdése” – fogalmazott akkor sejtelmesen.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Olyannyira, hogy véleményünk szerint teljes mértékben felveszi a versenyt a kategória legjobbjaival, ha a sofőr kényelméről van szó. Ebben a modellben ez leginkább annak köszönhető, hogy az alapokat egy személyautóból származó platform adja, valamint annak, hogy a PSA mérnökei már a tervezés kezdeti szakaszában tisztában voltak azzal, hogy ugyanarra a műszaki alapra kell majd egy teljes értékű, személyszállításra alkalmas MPV, vagyis egy nagycsaládos személyautó változatot is építeniük, amelynek a futóműve, rugózása, általános viselkedése is meg kell hogy győzze a vásárlókat. Éppen ezért az Expert furgon egy kellemesen ruganyos, finoman ringató utazási élményt biztosít, amely mellett az utastérben uralkodó zajszint is meglehetősen jól kontrollált. Igaz, hogy a válaszfal – ami a furgon hátulját leválasztja a vezetőfülkéről – valamennyi mélyebb hanghullámot, úgynevezett „boom” zajokat átereszthet, de még így is jobban teljesít ebből a szempontból, mint például a Vito, amely ebben az összevetésben kevésbé kifinomult.
További pozitívum, hogy az ülések számos beállítási lehetőséget kínálnak, így könnyen megtalálható a kényelmes testhelyzet, ráadásul maguk az ülések is puhábbak, ergonomikusabbak, mint amit sok más haszongépjármű kínálni tud. A vezetési pozíció összességében elfogadható, bár nem olyan magas, mint mondjuk egy Renault Trafic esetében, ami azt jelenti, hogy a kilátás valamivel korlátozottabb. Ennek az érzésnek különösen az alacsony tetővonal és a szélvédő viszonylag kis mérete ad egyfajta szokatlan „postaládaszerű” kabinérzetet – mintha egy keskeny résen keresztül tekintenénk ki előre, ami szokatlan lehet, de egy idő után megszokható.