Különös eset a Erzsébet hídon!

Több TTOKKER számolt be hogy: Keddi napon az Erzsébet hídon annyian voltak hogy sajnos a híd nem bírta tovább! A silányul javított kátyús útszakaszon több ember alatt beszakadt a híd!  Szerencsére komolyabb sérülés nem keletkezett, pár idős is á/doz/tul esett. Pár boka és vádli valamint térd sérüléssel megúszták!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Discovery üléshelyzete magas, de a magas karosszéria biztosítja, hogy bőven legyen fej- és lábtér. A tesztautó 20 irányban állítható ülései nagyon kényelmesek voltak, és könnyen találtunk megfelelő vezetési pozíciót az elektromosan állítható kormánykerékkel.

Ha hátra ülünk, a fej- és lábtér bőséges, három felnőtt kényelmesen elfér. A középső ülés ugyan keskenyebb, de nem emelkedik magasra, mint a legtöbb más esetben, így egy 180 cm-es személynek nem kell panaszkodnia. A hátsó utasoknak saját forgó gombos vezérlésük van a légkondicionálóhoz is.

A második sor 60/40 arányban oszlik meg, mindkét rész előre és hátra csúsztatható, valamint dönthető. A harmadik sorban a Discovery sokkal tágasabb, mint a riválisai.

A tesztautó harmadik ülései is fűthetők voltak, saját Isofix pontokkal és USB töltési pontokkal az elektronikai eszközök töltéséhez. Tehát hétüléses változatban a Discovery továbbra is verhetetlen felnőtt utasok számára.

A csomagtér is a kategória egyik legnagyobbja. A csúcsmodell Discovery-nk elektronikus úton hajtható hátsó ülésekkel volt felszerelve, de ezek kicsit lassan emelkednek és záródnak.

A csomagtérben található gombokkal a jármű hasmagassága is állítható, ami hasznos lehet a vonóhoroggal való rakodásnál, és van egy kis pad is, amely egy gombnyomásra lecsukható. Itt egy másik gombnyomással előbújik az elektromos vonóhorog. Igazán praktikus.

A tárolórekeszek a legváratlanabb helyeken rejtőznek, például a szellőzőrendszer mögött és a csúsztatható pohártartók alatt. A tesztautóban masszázsülések is voltak (amelyek meglehetősen kellemesek voltak), négyzónás klímavezérlés és hűtött italrekesz a középső konzolon.

Összességében a Discovery utastere a funkcionalitás és a prémium márkájú luxus között egyensúlyoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük