Szerencsére a híd szerkezet több rétegből áll így ha az teljesen be/zak/d akkor sem es/ek volna a mé/ybe! Neked mi a véleményed? Te megijedtél volna?
Forrás: MSN / FB / TTOK / EZT
Ez is érdekelhet:
Az ötödik generációs Discovery talán könnyebb elődjénél, de összességében még mindig egy nagyon nagy autó – és úgy is vezethető, mint egy nagy autó.
A dízelmotor jól illeszkedik a Discovery karakteréhez, a hat hengeres mild-hybrid motor pedig erős nyomaték- és alacsony fordulatszámú teljesítmény-tartalékaival könnyedén elindul a helyzetből.
A karosszéria-döntés csak a szűkebb kanyarokban okozhat problémát, de gyorsabb kanyarokban a kezelhetősége tisztes. Az előzések sokkal kevésbé tűnnek megterhelőnek, mint az előző generációban, vagy az előző motorkínálatban; a 0-60 mph gyorsulás mindössze 5,9 másodperc, ami gyorsabb, mint mindkét dízelmotoros Q7 verzió.
A soros hathengeres motor karaktere is figyelemre méltó: alapjáraton halk és kifinomult, de ha szükség van a 345 lóerőre, erőteljes, gazdag hangot ad ki, miközben előre lendít.
A teljesítmény szép simán és lineárisan érkezik, és olyan hatalmas nyomatékhullámokkal rendelkezik, hogy egy nagy, nehéz pótkocsi vontatása sem jelenthet problémát (a fékezett vontatási kapacitás 3500 kg-ig terjed).
A Discovery könnyedén beáll a kényelmes tempóra, és azt az érzést kelti, hogy ez egy nagy autó, amely leginkább a folyamatos sebességgel való autópályázás során érzi otthon magát. És mivel olyan magas és széles, igazából nem is akarod, hogy ennél gyorsabb legyen.
Nyolcfokozatú automata váltója sima és gyorsan vált a fokozatok között, valamint manuális módban is okos és engedelmes, amikor az alu váltófülekkel (melyek a kormány mögött találhatóak) váltunk. Végső soron leginkább akkor érzi magát a legjobban, amikor nyugodt, gyors tempóban halad.
Magas sebességnél kicsit több szélzaj volt hallható, és az úthangok is erősebbek lehettek a tesztautó nagy, 22 colos kerekei miatt. Összességében azonban jól el van szigetelve.
A pedálok súlya megfelelő, de a fékek kissé hosszúak, és alacsony sebességnél a városban egy kicsit „ragadósak”.