A játék utolsó körében már nem Galambos kezében volt a gyeplő, de játékostársa nehezen birkózott meg a feladvánnyal. A zenész ekkor kérdezett rá Kasza Tibinél, ekkor jött a drámai pillanat!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A vontatóképesség sajnos gyenge pontja az autónak: mindössze 750 kg-ot vontathat, ami jelentősen kevesebb, mint például a Skoda Enyaq iV vagy a Volvo XC40 Recharge hasonló képessége. Ez csalódást okozhat azok számára, akik aktívan használnák az autót például lakókocsi vagy utánfutó húzására.
Az autó mozgatásáról két egyforma, 107 lóerős és 125 lb ft (körülbelül 170 Nm) nyomatékú elektromos motor gondoskodik – egy elöl, egy hátul –, ami szerényebb teljesítményt nyújt, mint sok konkurens. Ugyanakkor a rövidebb áttételezés alacsonyabb sebességnél jobb gyorsítóképességet és erősebb nyomatékérzetet biztosít.
Ez a beállítás természetesen nem kedvez a nagy sebességű utazások hatótávolságának és energiahatékonyságának, ami meg is látszik az autóval elérhető hatótávon. A padló alá épített 71,4 kWh-s akkumulátor lényegesen kisebb kapacitású, mint amit a Model Y, a Nissan Ariya, a Volvo XC40 vagy a MEB-platformos modelljei kínálnak ugyanilyen árszinten. Inkább olyan modellekhez áll közelebb, mint a iX1 vagy a Benz EQB. A gyári adat szerinti hatótáv a Touring szint esetén 257 mérföld (körülbelül 414 km), ami ebben a szegmensben akár 30%-kal is kevesebb lehet, mint amit más gyártók kínálnak.
Összegzésként elmondható, hogy a Subaru Solterra egy érdekes kísérlet a márka részéről, amely igyekszik megőrizni az összkerékhajtásra és a terepjáró képességre épülő hagyományait, ugyanakkor erősen kötött pályán mozog a Toyota dominanciája miatt. Technikailag megbízható, de nem különösebben izgalmas vagy forradalmi – inkább egy megfontolt, de óvatos belépő a villanyautók világába. Azok számára lehet jó választás, akik értékelik a Subaru névhez társított képességeket, de kompromisszumot tudnak kötni a hatótáv, teljesítmény és egyediség terén.