A dulakodás pillanatok alatt elszabadult. A lakásfoglaló egy vastagfalú üvegpoharat ragadott, és válogatás nélkül ütn/ kezdte vele a nyugdíjast. A t/mad/s azonban itt nem ért véget: a férfi különböző fémeszközökkel folytatta, majd – ahogy azt a 24.hu később feltárta – fémtárgyakat tett az idős férfi sz/jába és orrába, mielőtt megf0:jt0:tta.
Felfoghatatlan: Életének utolsó percei pedig túlmutattak minden elképzelhető szenvedésen.
A tettes ezután átkutatta a lakást: három faliórát és egy televíziót zsákmányolt. Kettőt elrejtett egy csatornában, a többit hazavitte. Még arra is volt ideje, hogy ruhát cseréljen és egy közkútnál megmosakodjon.
EZZEL SAJNOS MÉG NINCS VÉGE! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
De van itt egy hiba, és egy ilyen autóhoz képest ez komoly. Az iQ lehet, hogy kényelmes különbséggel a legrövidebb négyüléses autó a piacon , de egyben a legszélesebb is az összes kiválasztott rivális közül, sőt szélesebb, mint egy teljes méretű ferdehátú, mint például a Volkswagen Polo. Ez megnehezíti a sávok közötti váltást sűrű forgalomban.
Talán meglepő módon az iQ magabiztosan állja a városon kívüli vezetési teszteket . A kormányzás továbbra is lenyűgöző, a tapadás pedig elfogadható, de a legfigyelemreméltóbb (erősen rövidített formáját tekintve) a stabilitása. Az oldalszél nem zavarja meg, és ha egy nedves kanyarban hirtelen fékezni kellene, a futóműben elegendő természetes egyensúly van, az alapfelszereltségként kínált ESP pedig elég gyorsan reagál ahhoz, hogy mielőtt bármilyen rendetlen viselkedést észlelne.
A rugózása is lenyűgözött minket. Valójában egy 900 kg alatti autóhoz képest, amelynek tengelytávja olyan rövid, mint az iQ-é, és egyszerű felfüggesztési architektúrája van, a normál körülmények között elért kényelem mindenképpen dicséretes. A Toyota iQ nemcsak hogy viszonylag drága még alapfelszereltségű változatban is , de valószínűleg az üzemeltetése sem lesz annyira olcsó, mint ahogy a nyers adatok sugallják. Higgy a hivatalos állításoknak, és azt fogod gondolni, hogy fantasztikus üzemanyag-fogyasztás lehetséges (különösen az 1,0 literes autóval) visszafogott, de korántsem szentséges vezetési stílusban. Ez nem így van.
Két szinte teljesen egyforma iQ-nk volt egyszerre , és még akkor sem, ha nem túl sietve és kedvező körülmények között vezettük őket, egyik sem tudott egy gallon ólommentes benzint sem megtenni 50, nemhogy 60 mérföldet. Az átlagfogyasztásunk kiábrándító volt, 35,2 mpg, amivel még 250 mérföldet sem tudtunk megtenni tankolás előtt. Furcsa módon egy ilyen autóhoz képest az iQ1 és 2 modellekből hiányzik a stop-start technológia, ami egyre több kisautóban is kezd megjelenni, nem utolsósorban a Smart ForTwo riválisában . A jobb hír az, hogy hacsak nem az 1.3-ast vagy a CVT automatát választjuk (és mi nem tennénk, miután kipróbáltuk), az iQ adóigazolása ingyenes, és alacsony természetbeni juttatás alapján kell cégautó-adót fizetni.
