A két sztár nemcsak zenei párosként tűnt fel, hanem az új közös dalukban a szerelem legmélyebb érzéseit osztják meg. Az új szerzemény a romantikus kapcsolatról szól, és bár a közönség eleinte azt gondolta, hogy csupán egy szakmai kollaborációról van szó, hamar kiderült, hogy ennél sokkal több történhet a háttérben.
„Kíváncsiak voltunk, hogyan tudunk együtt dolgozni, hogy passzolnak-e a hangjaink. Az évek alatt sokszor találkoztunk rendezvényeken, és ahogy közelebbről megismertük egymást, úgy alakult ki a kapcsolatunk.”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 3008-as volt az egyik első kisebb és olcsóbb autó, amely megkapta a Peugeot nagyobb modelljeinek padlólemezét.
Ez az úgynevezett EMP2 platform, amely a Peugeot 5008 és 508 szedán modellek alatt is szolgált alapul, akárcsak a Citroën, a Vauxhall és a DS Automobiles nagyobb típusaiban.
Az EMP2 alkalmazása lehetővé tette a Peugeot számára, hogy a 3008 felsőbb változataiba teljesen független felfüggesztést és elektromos hátsó tengelyes összkerékhajtást kínáljon – viszont egyúttal kizárta a tisztán elektromos kivitelek lehetőségét.
A turbós belső égésű motorok keresztirányban kerültek beépítésre az orr alá, és az első kerekeket hajtották. A motorkínálat széles volt: 1,2 literes háromhengerestől 1,6 literes négyhengeresig terjedt, benzines és dízel változatban, 128-tól 178 lóerőig.
A legtöbb 3008-as modell első McPherson felfüggesztést és hátsó torziós tengelyt kapott, mivel ez helytakarékos. Azonban a plug-in hibrid kivitelek – mivel ezeknél felmerült az összkerékhajtás igénye – hátsó több lengőkaros futóművet kaptak.
A Hybrid 225 modellben a Peugeot 1,6 literes turbós benzinmotorja egy elektromos motorral dolgozott együtt, amely a nyolcfokozatú automata váltó előtt kapott helyet. Az összteljesítmény elérte a 222 lóerőt és 266 Nm nyomatékot, amit az első tengelyre továbbított.
A drágább Hybrid4 300 változatban egy második elektromotor is volt – ez a hátsó tengelyt hajtotta közvetlenül, így az összteljesítmény 296 lóerőre nőtt.
Mindkét hibrid verzió ugyanazt a 13,2 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátort használta (ebből 10,4 kWh volt ténylegesen felhasználható), amely az üléssor alatt kapott helyet.
A Peugeot érezhetően jobb menetteljesítményeket ígért a Hybrid4 modellre: a 0–100 km/h gyorsulás 6,1 másodperc, szemben a Hybrid 225 8,9 másodpercével, pedig utóbbi csak 80 kg-mal könnyebb.
A hagyományos, nem elektromos változatok tömege a Peugeot szerint akár 1320 kg is lehetett.
A második generációs 3008 dizájnja látványosan elegánsabbá és modernebbé vált. A 2020-as facelift még karakteresebb külsőt hozott: letisztultabb hűtőrácsot és élesebb fényszórókat kapott az autó.