Első terve között a Nyugati lebontása és modern irodaház építése lenne! A Nyugati pályaudvar modellje alapján kicsit lentebb csúszna a térképről! Az ügy még csak nagyon kezdetleges tervként szerepel! Elmondása szerint semmi hiv/tal/s ügy nincs még elindítva! DE MÉG NINCS VÉGE!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Igaz, hogy a C-HR moduláris alapokra épül, amelyek szinte minden új kis Toyota számára előnyösek lesznek a jövőben – és azt is ígérik, hogy nagy előrelépéseket hoznak majd a ferdehátúak, szedánok, crossoverek és kombik rugózásában, kezelhetőségében és kormányzásában.
A C-HR szoros, progresszív rugózási kontrollal, éles kezelési reakciókkal, jó oldalsó tapadással és jól kiegyensúlyozott tapadási szintekkel rendelkezik. Zökkenőmentesen és csendesen halad, folyamatosan figyelve a túlzott függőleges testmozgást. A kormányzása pedig rendkívül kifinomult, a súly és közvetlenség tökéletes összhangjával történik, ami ösztönösen irányítást ad az autó helyzete és iránya felett az úton.
A viszonylag alacsony súlypont és a kifinomult hátsó felfüggesztés dinamikai előnyöket biztosít itt, mivel lehetővé teszik, hogy a C-HR könnyedén elérje a kezelési válasz és precizitás érzését – anélkül, hogy szükség lenne jobb rugózásra, túlméretezett kerekekre, megerősített stabilizátorokra vagy extra kemény felfüggesztésre.
És így, ami örömteli a kocsi viselkedésében a városban, autópálya lehajtón vagy egy vidéki úton, hogy rendkívül okosan kezeli a saját tömegét, mindig kiegyensúlyozott marad, és sikerül úgy irányítania, hogy semmilyen mozgás ne befolyásolja hátrányosan a kormányzott tengelyének autoritását vagy a tapadási szintjének következetességét.