Lebuktak! Így jött össze Marics Peti és Szabó Zsófi!

A szó Marics Peti Sztárban Sztár-szereplésére terelődött, ami váratlan fordulatot hozott. A fiatal énekes elmondta, hogy korábbi versenyein, amikor ezüstérmes lett, nem érezte magát annyira komolyan értékeltnek. „Jobb volt Bence nálam, ezért most nem versenyzem” – jegyezte meg félmosollyal, majd tréfásan hozzátette: „Meg mert nem nyúltak elég mélyen a zsebekbe.” A beszélgetés tehát nemcsak a filmről szólt, hanem Peti őszinte és pajkos megjegyzései is felszínre kerültek.
ÉS ITT JÖTT A CSAVAR! MINT EGY BEISEMRŐ VALLOMÁS! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A csúcsmodell esetében a plusz motorteljesítmény nem annyira szembetűnő, amikor az ë-C4 alacsony sebességről gyorsul, de 80 km/h felett hasznos extra teljesítményt nyújt, ahol a hibrid szinkronmotor a hozamának nagy részét – fogadni mernénk – a jobb futási hatékonyságnak köszönheti.

A bökkenő az, hogy ne felejtsd el használni a Sport vezetési módot, vagy megnyomni a kickdown kapcsolót, hogy kihasználd az extra nagy sebességű teljesítményt. Ha ezt nem teszed, a motor teljesítménye a standard autó 134 lóerejére korlátozódik, a nyomaték pedig mindenesetre ugyanaz a 192 Nm. A Citroën autóival megcélzott alacsony erőfeszítésű, kényelemközpontú dinamikus karaktert az ë-C4-gyel ismét kipróbálták, és meglehetősen professzionálisan, bár nem kiemelkedően jól valósították meg.
A kezelhetőségi precizitást azonban nem vetették el teljesen, mert az igazság az, hogy ez egyszerűen nem tűnne modern családi autónak, ha úgy menne az úton, mint egy 1980-as évekbeli BX vagy egy 1990-es évekbeli ZX. A rugózás puha és elnyelő, de nincsenek szélsőséges lebegések vagy karosszériadőlés. A tengelyeken azonosan működő keresztirányú bordák nagyon finoman nyelik el a lengéseket, de az aszimmetrikus tengelybemeneteket, mint például a besüllyedt vízelvezető árkok és a kisebb egyenetlenségek, nem kezelik olyan nyugodtan.

A tapadás közepesen könnyű, de még mindig elég erős ahhoz, hogy az ë-C4 fürgébb kanyarsebességet biztosítson a simább kanyarokban. Az alacsony sebességnél különösen könnyű kormányzást nagyobb súlyhoz igazítják magasabb sebességeknél, különösen Sport módban. Így nincs nagy kockázata annak, hogy az autó kezelhetősége résmentes vagy érzékeny legyen – de ugyanilyen veszélye sincs annak sem, hogy az érintkezési felületen bármilyen érzés érezhető legyen.
Ha túl ambiciózusak vagyunk az előrehaladás ütemével (az elektromos hajtáslánc nem könnyíti meg a dolgunkat), azt fogjuk tapasztalni, hogy az autó úttartásának határait meglehetősen finoman, de hatékonyan védi a mindig bekapcsolt menetstabilizáló rendszer. Az autó stabil, és a határokon alulkormányozott, de az elektronika nem teszi lehetővé, hogy ezt komolyabb erőfeszítés nélkül kiderítsük.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük