Az interjú egyik legpikánsabb pillanata akkor következett, amikor Kirády Marcell kissé stresszesen várta az adást. „Kicsit berosszult, talán csak leesett a vércukra” – kommentálta Peti. Ekkor Zsófi aggódva megfogta Marcell kezét, mire Peti azonnal reagált egy pimasz mosollyal: „És nekem nem fogod meg valamimet?” A szőke műsorvezető zavart nevetéssel reagált, miközben a nézők előtt is nyilvánvalóvá vált a kölcsönös vonzalom és a játékos fl/rt.
VIA Story
Ez is érdekelhet:
Az autó összes változata 10,0 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszert és digitális műszerfalat kap (alapértelmezetten 5,5 hüvelykes és a You felszereltségi szinten, 2025-től pedig 7,0 hüvelykes). Mindkettő meglehetősen letisztult, és testreszabhatod őket, hogy azt mutassák, amit hasznosnak találsz.
Az Apple CarPlay és az Android Auto egyaránt vezeték nélküli és jól integrált. A hangvezérlés következetesen jól működik, amikor navigációs úti célokat ad meg, a rendszer pedig intelligensen és élő forgalmi információkkal tervezi meg az útvonalakat.
A gyakorlatilag ugyanazzal a kezelőfelülettel rendelkező Peugeot modellektől eltérően az ë-C4 képernyői nincsenek tele klímavezérlőkkel, mivel ezekhez külön fizikai gombok és tekerőgombok tartoznak.
Ez a megosztott Stellantis kezelőfelület sosem a legpörgősebb, de a 2025-ös tesztautónk érintőképernyője különösen akadozó és nem reagáló volt – ez az egyik legrosszabb, amit mostanában tapasztaltunk. A korábbi tesztautóknál ez nem volt jellemző, így lehetséges, hogy az adott autó hibája volt a probléma. Az ë-C4-ben két pedál és egy kicsi, egyszerű sebességváltó található, plusz választható B mód is, amely nagyobb elindulási lassulást biztosít, de nem teszi lehetővé az egypedálos vezetést; alacsony sebességnél mindig van kúszás, és mindig van némi gázregeneráció. Nincsenek azonban az akkumulátor energia-visszanyerésének finomhangolására szolgáló vezérlők, és bár ez egyszerűvé teszi a vezetési élményt, vannak olyan helyzetek, amikor hiányoznak.
Az autó azonnal gyorsul a városban, és ahogy felgyorsul a sebességkorlátozásig, azonnal felpörög – ekkor a standard modellek 134 lóereje kezd gyengébbnek tűnni. Ennek ellenére egészen addig a pontig mindenhol tiszteletre méltó teljesítményt és kiváló vezethetőséget biztosít.