A rajtaütés nem véletlen volt: október 26-án országos celebkörözést rendeltek el, miután megnyílt a Celeb Fegyház és Átnevelő Intézet. Az ítélet szerint 24 hírességet kell elfogni, mielőtt „nyom nélkül eltűnnének”. Az akció élén Sebestyén Balázs áll, aki két társával, Pápai Jocival és Frohner Fecóval együtt vezényli a hajszát. A küldetés célja egyszerű: elkapni a szökevény celebeket, mielőtt azok elbújnak a rivaldafény elől. A lakosság is bekapcsolódhat – a „bejelentők” ugyanis tippeket adhatnak a hatóságoknak arról, hol rejtőznek a menekülő hírességek.
EZT KÖVETTE EL G.w.M:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën autóival megcélzott alacsony erőfeszítésű, kényelemközpontú dinamikus karaktert az ë-C4-gyel ismét kipróbálták, és meglehetősen professzionálisan, bár nem kiemelkedően jól valósították meg.
A kezelhetőségi precizitást azonban nem vetették el teljesen, mert az igazság az, hogy ez egyszerűen nem tűnne modern családi autónak, ha úgy menne az úton, mint egy 1980-as évekbeli BX vagy egy 1990-es évekbeli ZX. A rugózás puha és elnyelő, de nincsenek szélsőséges lebegések vagy karosszériadőlés. A tengelyeken azonosan működő keresztirányú bordák nagyon finoman nyelik el a lengéseket, de az aszimmetrikus tengelybemeneteket, mint például a besüllyedt vízelvezető árkok és a kisebb egyenetlenségek, nem kezelik olyan nyugodtan.
A tapadás közepesen könnyű, de még mindig elég erős ahhoz, hogy az ë-C4 fürgébb kanyarsebességet biztosítson a simább kanyarokban. Az alacsony sebességnél különösen könnyű kormányzást nagyobb súlyhoz igazítják magasabb sebességeknél, különösen Sport módban. Így nincs nagy kockázata annak, hogy az autó kezelhetősége résmentes vagy érzékeny legyen – de ugyanilyen veszélye sincs annak sem, hogy az érintkezési felületen bármilyen érzés érezhető legyen.
Ha túl ambiciózusak vagyunk az előrehaladás ütemével (az elektromos hajtáslánc nem könnyíti meg a dolgunkat), azt fogjuk tapasztalni, hogy az autó úttartásának határait meglehetősen finoman, de hatékonyan védi a mindig bekapcsolt menetstabilizáló rendszer. Az autó stabil, és a határokon alulkormányozott, de az elektronika nem teszi lehetővé, hogy ezt komolyabb erőfeszítés nélkül kiderítsük. A belépő szintű ë-C4 X a Citroën standard biztonsági csomagját kapja, amely magában foglalja az alacsonyabb szintű autonóm vészfékező rendszert gyalogosfelismeréssel és sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel. Csak a Max felszereltségi szintű autókban érhető el ez a csomag kerékpáros-felismeréssel és radarral kiegészített AEB rendszerrel.
A Max adaptív sebességtartó automatikát és holttérfigyelőt is kap. Az előbbi egy alapfelszereltségként kínált Stellantis rendszer, amely nem a leggyorsabb vagy legsimább, de korántsem a legrosszabb, amit valaha próbáltunk.
A többi rendszer elég jól működik, de a szokásos módon a sávtartó asszisztens és a sebességtúllépésre figyelmeztető rendszer korántsem tökéletes, és gyakran bosszantó. Az infotainment képernyő alatti gombnyomásra előhívható egy menü, amelyen keresztül viszonylag könnyen kikapcsolhatók.