Lekerül a képernyőről a Kincsvadászok

Sokak szerint kirúgták a kereskedőket! Sokan kifogásolták, hogy a beharangozott „vadiúj” részek helyett rendre ismétléseket kaptak a nézők. Ez bizony nagy csalódás volt a rajongók számára. Mostantól sem hétköznap, sem vasárnap nem láthatók új epizódok. A csatorna hétfőn és kedden még leadott pár új részt, de szerdától lekerült a műsor a képernyőről.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Bentayga EWB légrugós felfüggesztéssel rendelkezik, amelynek hangolása kifejezetten a kritikus 5–20 Hz-es tartományra optimalizált. A Bentley szerint ez akár 27%-kal alacsonyabb másodlagos lengési rezgést eredményezhet a konkurenciához képest – egy rendkívül precíz és figyelemre méltó adat. A megnyújtott tengelytáv egyébként is jobb rugózási komfortot ígér, így az elvárások magasak: ez lehet a Bentley történetének legkényelmesebb modellje.

A hajtáslánc szívét a Bentley saját változata képezi az által fejlesztett 4,0 literes V8-as motorból, amelyet már több Bentley modellben is sikerrel használtak. 542 lóerőt és 568 font-láb (770 Nm) nyomatékot biztosít, egy nyolcfokozatú ZF automata váltón keresztül. Vajon egy 6,0 literes W12 jobban illett volna a márka legpazarabb modelljéhez? Lehetséges, de azt a motort már nyugdíjazták. Akik még nagyobb nyomatékra vágynak, érdemes megvárni a várható hibrid változatot, amely a következő években érkezhet.

A Bentayga utastere alapvetően keveset változott 2016 óta. Ám olyan pazar és kényelmes, hogy az életkora miatti kritika olyan volna, mintha az Aventador utcai drámaiságát kérdőjeleznénk meg csak azért, mert régóta gyártják. Ez továbbra is az egyik legigényesebb és legstílusosabb belső tér az autóiparban.

Nem időzünk sokáig az első üléseknél, mert az EWB (Extended Wheelbase – hosszított tengelytávú változat) igazi újdonsága hátul van. Elöljáróban elmondható, hogy a Bentayga továbbra is remekül ötvözi a magas vezetési pozícióból fakadó tágasságot a bőr és faburkolat nyújtotta ölelő luxusérzettel. Egyébként az EWB az első szériagyártású Bentley, amelyhez elérhető opcióként a mindössze 0,07 mm vastag, fémbetétes furnér, amely akár Roger W Smith órakészítő műhelyéből is származhatna. Tesztautónk bőrkárpitja hibátlan volt, a varrás pedig puha, finoman süllyesztett, tökéletesen egyenes. Igazi mestermunka az utastér.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük