Lekerül a képernyőről a Kincsvadászok

Információk szerint nyári szünetet hirdetett a műsornak a csatorna! Várhatóan csak az év második felében tér vissza új epizódokkal.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A kormánykerék például enyhén balra volt eltolva az üléshez képest (természetesen fűthető, szellőztethető, masszázsfunkcióval ellátott). Néhány krómmal díszített elem – például a „orgonasíp” stílusú szellőzővezérlők – kissé műanyag hatásúak, ellentétben például a menetmód-választó forgókapcsolóval, amely jéghideg, kemény, recézett alumíniumból készült, és öröm kézbe venni.

Az infotainment és klímavezérlő gombok viszont kissé idejétmúltak, ugyanakkor funkcionálisan továbbra is jól teljesítenek. Egyszerűen kezelhetők, és jól működnek.

Ez a megállapítás érvényes a központi érintőképernyőre is. Csak 10,9 hüvelykes, ami a mai világban kicsinek számít, és emiatt néhány menü nehezebben elérhető. Viszont működik, és nem uralja a belsőt, mint ahogy sok más digitális rendszer teszi. Ez kimondottan előnyös a Bentaygában.

Megjelenésében és hangulatában az EWB nem olyan puha, mint egy Maybach S600, de nem is olyan monumentális és kissé megfélemlítő, mint egy Rolls-Royce. Két világ között helyezkedik el, és így nagyon jól eltalált karaktere van.

Alapból 4+1 üléselrendezéssel érkezik, de Mulliner kivitelben Airline Seat specifikációval is elérhető, ami két különálló hátsó ülést jelent, amelyek akár 40 fokban dönthetők.

A lábtér – mondjuk ki – látványos. Az a 940 mm, amit a sofőr mögötti utas kap, csak alig marad el attól, amit a 5,8 méteres Rolls-Royce Phantom kínál. De ez még nem minden: a jobb hátsó utas kérhet „VIP módot” a hátsó érintőképernyőn keresztül. Ekkor az első utasülés előrecsúszik, kibomlik egy szőnyeggel borított lábtámasz, és a lábtér 1200 mm-re nő – ami több, mint amit bárki értelmesen ki tudna használni.

Az ülések figyelik a testhőmérsékletet és a páratartalmat, és hat különálló levegőzsebes nyomáspont akár percenként változik, hogy enyhítse a nyomást és fáradtságot.

Ha ehhez hozzávesszük a bőséges térérzetet előre nézve, a gazdag anyaghasználatot, a panorámatetőt és a karcsú, sportos ablakokat, akkor utazás közben az EWB hátuljában ülni olyan élmény, mintha Jules Verne fantáziavilágából kelt volna életre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük