Letarolták a Főtéri karácsonyfát!

A következő pillanatban megtörtént az, amire senki sem számított. Az egyik forduló balul sült el, az autó irányíthatatlanná vált, és telibe rohant a több mint 12 méter magas karácsonyfának. A fa megingott, majd hatalmas robajjal kidőlt, a díszkivilágítás egy szempillantás alatt elsötétült. A sofőr nem állt meg – gázt adott, és eltűnt az éjszakában, miközben a főtéren csak a ledőlt fa maradt utána.
Később Utolérték a menekülőt! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Sok vásárlót a S60 éles, sportos formaterve fog meg. Kevésbé dobozszerű, mint a nagyobb S90, az alacsony tetővonal és a jól ismert Volvo-formanyelv pedig egy rendkívül tetszetős szedán sziluettet eredményez. Ha ehhez hozzáadjuk a Volvo védjegyének számító skandináv belső dizájnt és a technológiával bőségesen ellátott utasteret, akkor a S60 akár pusztán a megjelenésével is képes lehet meggyőzni a vevőket.
A V60-nal ellentétben a S60 kínálatában nincsenek dízelmotorok. A kínálat belépőszintjét a T5-ös benzinmotor képviseli, ami egy 248 lóerős, 2.0 literes turbós négyhengeres erőforrás. Annak ellenére, hogy a S60-at sportos szedánként pozícionálják, az erő az első tengelyre jut, nem a hátsóra, és egy nyolcfokozatú automata váltó tartozik hozzá, a kormány mögött pedig váltófülek is helyet kaptak. Jelenleg ez az erőforrás R-Design Plus vagy Inscription Plus felszereltségben érhető el, a Momentum változat jelenleg nem szerepel a kínálatban.

Emellett elérhető a T8 Twin Engine plug-in hibrid is, amely ugyanazt a hajtásláncot használja, mint a nagyobb S80 modell, így 385 lóerős teljesítményt és lenyűgöző gyorsulást kínál, ráadásul céges autóként is alacsony fenntartási költségekkel számolhatunk. Ezt jelenleg csak R-Design kivitelben kínálják, míg a Polestar Engineered változat ugyanezt a T8 hajtásláncot használja, de a teljesítményét 399 lóerőre növelték. A futómű hangolása viszont kissé frusztráló. Jó minőségű úton nem tűnik fel semmi szokatlan, a kanyarokban stabilan viselkedik, alig billen meg a karosszéria. Az elsőkerék-hajtású orr rész elég fürgén reagál, és a tapadás is bőséges.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük