A rendszer lendülete egy új szabállyal kapott féket: Korlátozást vezet be a MOHU. A visszaváltó automaták egyetlen tranzakciója legfeljebb 5000 forint értékű csomagolást fogad be – ez nagyjából 100 darab, darabonként 50 forintos betétdíjú italcsomagolást jelent. Aki több palackkal érkezik, annak több körben, újabb tranzakciókat indítva kell azokat visszaváltania. A cél: csökkenteni a torlódásokat, és gördülékenyebbé tenni az automaták használatát a mindennapi vásárlók számára. Ha sokan vannak, ilyen esetben illik újra beállni a sorba.
EHEZ KELL ALKALMAZKODNUNK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault Clio Sport Tourer a Clio kisautó praktikus kombi változata. 217 milliméterrel hosszabb, mint az alapváltozat, és ez a többlethossz teljes egészében a hátsó kerékívek mögé került, így a csomagtartó mérete 439 liter – ez 151 literrel nagyobb, mint az ötajtós kivitelé. Ha lehajtjuk a hátsó üléseket, a raktér 1 277 literesre bővül, ami nagyobb, mint a SEAT Ibiza ST-é, de több mint 200 literrel kisebb, mint a Skoda Fabia Estate-é. A Skodával ellentétben a Renault a Sport Tourert csak korlátozott felszereltségi szintekkel és motorválasztékkal kínálja. Még az alapmodellek is megfelelő felszereltséget nyújtanak, míg a csúcsfelszereltségű GT Line TomTom modellek már kifejezetten luxusérzetet keltenek. Azonban az áruk 13 000 és 17 000 font között mozog, így a Clio Sport Tourer már a kis családi autók kategóriájába is belelóg.
A motorokat, teljesítményt és vezetési élményt tekintve a Renault Clio Sport Tourer ugyanolyan élvezetes vezetést nyújt, mint az ötajtós változat. Kormányzása könnyed és gyorsan reagál, a futómű pedig jól elnyeli az úthibákat. Négy motor közül lehet választani: egy 1.2-es benzines, egy 1.2 TCe turbós benzines, egy kizárólag automata váltóval elérhető 1.6-os benzines, valamint egy 1.5 dCi 88 lóerős dízel. A turbós benzines és a dízel motor elegendő vonóerőt kínál, különösen akkor, ha gyakran tervezzük megtölteni a csomagtartót. A fogyasztás, CO2-kibocsátás és fenntartási költségek tekintetében a legjobb választás a kínálatból az 1.2 TCe turbós benzines motor. Megfelelő teljesítményt nyújt, alacsonyabb károsanyag-kibocsátással és jobb fogyasztással rendelkezik, mint a gyengébb 1.2-es, és gazdaságosságban közel áll az 1.5-ös dízelhez. Ráadásul több mint 1 000 fonttal olcsóbb, mint egy azonos felszereltségű dízel változat.