Ez azt jelenti, hogy így május 11-én kerül képernyőre A Nagy Duett döntője. Május 11-én Liptai Claudiának egyszerre két helyen kellene megjelennie, viszont nem tud kettészakadni, ezért a színházban nem áll színpadra. MUTATJUK MI A DRÁMA!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A VZ nem ad hozzá extra teljesítménydrámát. Nem ad szintetikus, utánzott hajtási hangokat egyik vezetési módjában sem, és nem rendelkezik indulási vezérlési móddal, amely egy kis, szorosabban kontrollált kerekes csúszást engedne a meghajtott tengelyen, hogy a kocsi még izgalmasabbnak tűnjön.
Azonban van benne bőséges határozott gyorsulás. Az A- és B-kategóriás utakon felszabadul és könnyedén kihasználja az előzés lehetőségeit. Elég erős ahhoz, hogy arra ösztönözzön, hogy gyorsan kipörögj a kanyarokból és a körforgalmakból, miközben azt a viszonylag egyszerű, de örömteli módon kiegyensúlyozott és agilis hátsókerék-meghajtású futóművet is életre kelti, amiről még beszélünk.
Még gyorsabb autópályás tempónál is lelkesen folytatja az utat. Képes egy álló negyedmérföldet körülbelül 14 másodperc alatt megtenni, gyorsabb, mint sok elismert, 2000-es évekbeli megfizethető teljesítményhős – többek között az eredeti Golf R32 és a Mk2 Ford Focus RS. Szóval a Born VZ biztosan teljesíti, amit ígér, anélkül, hogy olyan gyors lenne, hogy félnél a jogosítványodért, vagy hogy elnyelné az érdekes utakat, mielőtt feldolgoznád, hogyan küzd meg velük, vagy mennyire szórakoztató is.
Objektíven nézve ez az ideális teljesítményszint egy gyors, mindennapi használatra szánt autóhoz – bár továbbra is érvényesek a szokásos figyelmeztetések, hogy az elektromos autók teljesítményleadása valahogy hiányzik a tempóból, a hangsúlyozásból és a hallható kísérőhangokból, összehasonlítva a belső égésű motorokkal.