Vasárnap ugyanis A Nagy Duettet fogja vezetni, ráadásul a döntőt, ahol kiderül, melyik páros győz. A Játékszín elárulta, ki ugrik be a tévés helyére.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Miután megnyomtad a Speciale kiemelkedően elhelyezett indítógombját, három vezetési mód közül választhatsz: Eco, Natural és Dynamic. Az energiahatékonyságot növelő Eco beállítás mindössze 79 lóerőt biztosít, ami a 1545 kg-os Junior-t meglehetősen lompává teszi, így inkább kerülni érdemes, hacsak nem próbálsz minden utolsó elektronig kihúzni, hogy elérd a 250 mérföldes (kb. 400 km) hivatalosan beígért hatótávolságot.
A Natural mód 109 lóerőre növeli a teljesítményt, míg a Dynamic finomhangolja a gázpedált és biztosítja a teljes, 154 lóerős olasz lóerő-állományt. Még ekkor is inkább fürge, mint gyors, és biztosan nem fogja megverni még a legszelídebb Volvo EX30-at egy egyenes vonalú versenyben. Azonban a gázreakció szépen van hangolva, és a gyorsulás csak 70 mph (kb. 112 km/h) felett kezd el igazán csökkenni. Végső soron mi a sportosabb beállítást választanánk, még napi használatra is.
A Veloce rövid tesztelése alapján úgy tűnik, hogy itt találhatjuk meg az Alfa hagyományos latin lendületét. A márka saját mérnökei által végzett specifikus hangolásnak köszönhetően a 278 lóerős motor kellő erőt ad az autóhoz. A teljes Dynamic módban a bőséges izomerő kényelmesen és kiszámíthatóan kerül kiadásra, ritkán túlterhelve, de mindig elegendő ahhoz, hogy gyorsan kijussunk a kanyarokból. Az intenzitás nem éri el a beígért 124 mph (kb. 200 km/h) végsebességet, de mindig van egy komoly adag erő tartalékban előzéshez, akár autópályás tempónál is.
A Junior platformtestvérei alapján azt várnánk, hogy még a belépő szintű, 154 lóerős elektromos változat is elég erőt biztosít a városi közlekedéshez és egy autópályás sebesség eléréséhez problémamentesen, de nem lesz ugyanaz az élmény.