Az anya a kisgyermekével vásárolt, amikor a kicsi – vélhetően éhségből vagy gyermeki türelmetlenségből – megbontott, majd elfogyasztott egy csokoládét a kosárba helyezés után, de még a fizetés előtt. Az anyuka nem akart kibújni a fizetés alól, a csoki papírját a többi termékkel együtt tette a szalagra, jelezve, hogy azt is ki szeretné fizetni. Ennek ellenére az üzlet dolgozói lopással vádolták meg, és rendőrt hívtak.
EZ LETT AZ ÜGYBŐL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a vázszerkezet teljesen új, az Egyesült Királyságban forgalmazott Land Cruiser továbbra is ugyanazt a nagyméretű, 2,8 literes, négyhengeres dízelmotort kapta, amit az előző generációban is használtak, és amely a Hilux pick-upban is megtalálható. A motor teljesítménye 202 lóerő, nyomatéka pedig 500 Nm, amely nagyon széles fordulatszám-tartományban elérhető, a maximális nyomaték már 1 600-as fordulatnál rendelkezésre áll. Alacsony fordulaton kifejezetten élénk a motor, a turbólyuk pedig minimális. A váltó is jól végzi a dolgát, gyorsan és határozottan kapcsol, és segít abban, hogy a motor mindig a megfelelő tartományban dolgozzon.
Ugyanakkor az autó üres tömege 2 335 kg, amit ez a motor még épphogy csak képes kellően megmozgatni. A 0–100 km/h-s gyorsulás 10,9 másodperc, ami elmarad a hasonló árú Land Rover Defender és Ineos Grenadier modellek teljesítményétől, hiszen azok erősebb, hathengeres motorokat használnak.
A hajtás egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül jut el az állandó összkerékhajtásra, amely rendelkezik normál és alacsony áttételű fokozatokkal is. A központi Torsen differenciálmű segít az erő elosztásában, míg a hátsó elektronikus differenciálzár akkor jön jól, amikor rossz a tapadás. A lekapcsolható stabilizátorrúd szintén a terepjáró képességeket erősíti. Elektronikus segédek is támogatják a vezetést: van emelkedőn való elindulássegítő, lejtmenetvezérlő, valamint egy úgynevezett „crawl control” funkció, amely állandó sebességet tart, hogy a vezető csak a kormányzásra koncentrálhasson, továbbá a Multi Terrain rendszer, amely a különböző tereptípusokhoz igazítja az autó elektronikáját.
Menet közben, közúton nem lehet elhallgatni, hogy ez az autó elsődlegesen terepezésre készült. A kormány áttétele lassú, és még a kisebb, 18 colos kerekek ellenére is van némi „ütögetés” vagy vibráció az útfelületi egyenetlenségeken alacsony tempónál, amit az autó nem tud teljesen kiszűrni. Ilyet például nem tapasztalnánk a Land Rover Defenderben, különösen ha az légrugózással van felszerelve. Nagyobb sebességnél ugyan javul a komfort, de még ekkor sem tudja megközelíteni a Defender közel luxusszintű utazási élményét.