Ma hajnalban érkezett a megrendítő hír Kovács Katiról!

„Több mint húsz évig próbálkoztam. Amit csak lehetett, kipróbáltam. Voltak olyan gygysz*rek, amelyeknek a mellékhatásait még most is érzem – például időnként kettőslátás gyötör” – mesélte, visszaemlékezve a megpróbáltatásokkal teli időszakra. Mint mondta, a kezelések nyomot hagytak rajta: nemcsak lelkileg, de fizikailag is.
Később egy kivizsgálás során derült ki, hogy a problémája ma már orvosolható lenne – de ekkorra már túl sok idő telt el. Az énekesnő őszintén beszélt arról, hogy akkorra már annyira előrehaladt az életkorban, hogy az anyaság lehetősége végleg elúszott.
ÍGY VAN MOST A MŰVÉSZNŐ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Yaris Cross ugyanarra a TNGA-B padlólemezre épül, mint a hagyományos Yaris, és ugyanazt az 1,5 literes hibrid benzinmotoros hajtásláncot használja – viszont jóval markánsabb, SUV-hangulatot idéző megjelenéssel érkezik. A hatalmas első hűtőrács és a szögletes, fekete műanyag betétekkel kiemelt kerékjárati ívek a Toyota RAV4-es stílusát idézik.
A tengelytáv nem változott a sima Yariséhoz képest, de a 30 mm-rel megemelt futómű már önmagában is magasabb, terepjárósabb kiállást ad az autónak.
A Toyota itt nem csak a külsőségekre ment rá – a Yaris Cross ugyanis igazi, működőképes összkerékhajtással is elérhető. Az AWD-i rendszer az alacsony sebességeknél egy elektromos motort használ a hátsó tengely meghajtására, így nincs szükség kardántengelyre vagy terepváltóra. Ez ugyan nem teszi komoly terepjáróvá a Yaris Cross-t, de egy havas út, meredek lejtő vagy egy sáros fesztiválparkoló sem jelent számára különösebb kihívást.
A hagyományos Yaris-hoz hasonlóan a Yaris Cross is kizárólag hibridként kapható. Az orrában egy háromhengeres, 1,5 literes benzinmotor dolgozik, amely egy Atkinson-ciklusú égési folyamatot használ a hatékonyság érdekében. Két villanymotor egészíti ki, és egy bolygóműves erőátvitelen keresztül hajtja a kerekeket – ezt sokan tévesen CVT váltónak hívják.

A rendszer lelkét egy 178 voltos lítiumion-akkumulátor adja, amely rövid távon (nagyjából egy mérföld erejéig) képes tisztán elektromos hajtásra – főként egyenletes, kis gázpedálállásnál kapcsol be, így javítva az üzemanyag-fogyasztást.
Alapfelszereltséggel az autó 114 lóerős rendszerteljesítményt nyújt, ám a 2024-es GR Sport és Premiere Edition változatok 129 lóerőt kínálnak – ezt motor- és villanymotor-fejlesztésekkel érték el.
Korábban sok kritika érte a Yaris Cross zajszigetelését, ezért a 2024-es modellek új zajcsillapító megoldásokat kaptak: hangszigetelő szélvédőt és oldalüvegeket, átdolgozott szívórendszert, hidraulikus motortartó bakokat, és extra szigetelést a tűzfalnál – mindezt a nyugodtabb, csendesebb utazás érdekében.
A Yaris Cross futóműve megegyezik a Yariséval: elöl MacPherson rugóstagos, hátul pedig csatolt hosszlengőkaros megoldás található.
Az alapváltozat (Icon) 16 colos könnyűfém felnikkel érkezik, a Design szint már 17 colos kerekeket kap, míg az Excel, GR Sport és Premiere Edition modellek különböző stílusú 18 colos felniket viselnek.
A Premiere Edition különleges fényezéssel és kéttónusú fényezési opcióval is elérhető, míg a GR Sport sportosabb megjelenésű, hálómintás hűtőrácsot kapott.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük