Kovács Kati több mint három évtizede találta meg a társát, akivel azóta is együtt vannak – de a nyilvánosságtól mindig is távol tartották a kapcsolatukat. Annyit azonban elárult, hogy párja informatikusként dolgozik, és civil életet él.
„Egy jól működő házasság titka az egymásra figyelés és a közös munka. Nélkülözhetetlen az összhang, és persze az sem elhanyagolható, hogy a férjem rendkívül jóképű – és egyszerűen imádom a hangját” – árulta el mosolyogva az énekesnő egy korábbi interjúban.
VIA Story
Ez is érdekelhet:
Kevés autóipari trend olyan népszerű manapság, mint egy kompakt crossover piacra dobása – és a Toyota is végül felszállt erre a vonatra, méghozzá a Toyota Yaris Cross-szal, bár csak 2021-ben, tehát meglehetősen későn.
A Yaris Cross a Toyota Yaris kisautóra épül, ami biztos alapokat nyújtott, és az elmúlt évek során bizonyította is rátermettségét: hatékony, megbízható, és az egyik legnépszerűbb modell lett a Toyota kínálatában.
Mostanra a gyártó ráncfelvarrással frissítette fel az autót, bár a változtatások viszonylag aprók.
Erősebb hajtáslánc: az eddig megszokott 114 lóerős hibrid mellett már elérhető egy új, 129 lóerős változat is.
Finomhangolt futómű: a Toyota állítása szerint a menetkomfort és zajszigetelés is javult, ezzel is távolabb pozicionálva a Yaris kisautótól.
Bővített vezetéstámogató rendszerek.
Premiere Edition: limitált, extra felszereltségű változat kéttónusú fényezéssel.
A Yaris Cross hű maradt a Yaris karakteréhez – agilis, jól irányítható, és meglepően élvezetes vezetni, akár városban, akár országúton.
Nem annyira sportos, mint a Ford Puma, de a legtöbb más kompakt crossoverhez képest dinamikusabb és jobb az úttartása.
A TNGA platform, amelyet a Toyota a Prius 2016-os generációjával vezetett be, itt is bizonyít: a futómű komfortos, a kormányzás pontos és kiszámítható, és a kanyarstabilitás is jól sikerült, a karosszéria mozgásai pedig meglepően jól kontrolláltak. A vezetési élmény kiegyensúlyozott, semleges viselkedéssel, jó első tengely tapadással és természetes súlyeloszlással.
A váltó nem feltétlenül a legszórakoztatóbb (jellemzően e-CVT), így összességében nem éri utol a Puma vezetési élményét, de mélyebb a tehetsége, mint azt sokan gondolnák egy városi crossover esetében.
Ott van igazán elemében. Könnyű kormányzás, kompakt méret, jó manőverezhetőség – mindez azt eredményezi, hogy a Yaris Cross önbizalom-növelő társ lehet a városi forgalomban. A kisautós alapokra épülő crossover tökéletes kompromisszum a praktikusság, stílus és fogyasztás között.