Ma hajnalban érkezett! Zalatnay Sarolta az egyik áldozat!

Percek alatt lenullázták a számlát – A tranzakciók olyan gyors egymásutánban érkeztek, hogy Zalatnaynak ideje sem volt reagálni – már nem csak késő volt, hanem túl késő. A bankszámlájáról gyakorlatilag minden eltűnt. Mint elmondta, ha a lánya nem fizeti az ebédet, ott helyben kiderült volna, hogy a pénze már nincs meg.
ÍGY VESZÍTETT EL MINDENT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Bayon egy praktikus, jól felszerelt és könnyen vezethető csomag, bár a vezetési élmény vagy az interiőr szempontjából nem tűnik ki. Azonban a kis dolgokat jól csinálja, és úgy gondoljuk, hogy tökéletesen illeszkedik azokhoz a vásárlókhoz, akiket megcéloz.
Annak érdekében, hogy az új modell kiemelkedjen, a Hyundai szokatlan külső megjelenést adott a Bayonnak, annak ellenére, hogy az alapjai meglehetősen hagyományosak – ugyanarra az alkatrészcsoportra épül, mint a Hyundai i20 szuperminia.
A keskeny fényszórók, az osztott hűtőrács és a szögletes karosszéria elöl egyedivé teszik, míg a hátsó rész zig-zag formájú, befelé néző hátsó lámpákkal, és csupán egy kis festett karosszéria rész található a csomagtérajtón. A megjelenés segít a Bayonnak abban, hogy megkülönböztethető legyen a sokkal hagyományosabb Hyundai Kona-tól, ami egy másik kis SUV, amit figyelembe lehet venni.

Míg a Kona hibrid és még nagy teljesítményű „N” változatokkal is rendelkezik, a Bayon mindössze két motort kínál, mindkettő 1,0 literes háromhengeres benzinmotor. Az első 99 lóerőt és 172 Nm nyomatékot kínál, míg a második 118 lóerőt, de ugyanazt a 172 Nm nyomatékot adja. Mindkét motor 48V-os mild-hibrid segítséggel növeli a hatékonyságot, és elérhető hatfokozatú kézi váltóval vagy hétfokozatú duálkuplungos automatikus váltóval. Az Premium felszereltség 17 colos kerekekkel, sötétített ablakokkal, LED fényszórókkal és egy nagyobb, 10,25 colos érintőképernyővel érkezik. A legmagasabb Ultimate felszereltség extra felszereltséget kínál, beleértve a Bose audiórendszert és a továbbfejlesztett kárpitokat, de valószínűleg nem éri meg az extra kiadást.
Mennyibe kerül a Hyundai Bayon?
Az árak körülbelül 21 000 fonttól kezdődnek, és 27 000 fontra emelkednek, tehát a Bayon versenyképes, figyelembe véve, hogy mennyi felszereltséget kínál már az alapmodellekben is. A Bayon könnyen vezethető, kényelmes és praktikus, így mindenképpen érdemes fontolóra venni.
Motorok, teljesítmény és vezetési élmény
A Hyundai Bayon tipikus a szuperminia-SUV szegmensen belül: könnyen vezethető, de nem igazán szórakoztató. A Ford Puma kilóg ebből a trendből, mivel több szórakozást kínál, mint más típusú autók, de a legtöbb kis SUV inkább a kényelemre és a könnyű használatra helyezi a hangsúlyt. A Hyundai ebbe a kategóriába tökéletesen illeszkedik.
A kormányzás, a váltó és a pedálok mind nagyon könnyűek, és nem adnak túl sok visszajelzést vagy érzést. A középkonzolon lévő gomb segítségével átválthatsz a Sport módba, de ez mesterségesen növeli a súlyt, és nem változtat sokat a vezetési élményen, ami egyébként kicsit unalmas.
A kézi váltó a Hyundai új, kábelvezérelt kuplung rendszerét használja, ami azt jelen

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük