Kétségbeesés és bizonytalanság – A legnagyobb aggodalom most az, hogy visszaszerezhető-e a pénz. Zalatnay nem tudja, a bank képes-e bármit is tenni. Az érzés, hogy teljesen kiforgatták a vagyonából, letaglózta. „Olyan, mintha kir*boltak volna, de úgy, hogy ott sem voltam” – fogalmazott.
Alighogy kiléptünk az étteremből, sorra kezdtek érkezni az értesítések a telefonomra. Mindegyik vásárlás külföldről nyugtázódott. Olyan gyorsan jöttek az üzenetek, hogy esélyem sem maradt reagálni. Percek alatt annyi költés történt a számlámról, hogy nullára kerültem. Hozzáfértek a számlámhoz, gyakorlatilag az összes pénzem lenyúlták.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A Hyundai azt állítja, hogy mind a 99 lóerős, mind a 118 lóerős modellek akár 53,3 mpg-t is elérhetnek a WLTP kombinált ciklusában, a CO2 kibocsátás pedig 119 g/km és 121 g/km között mozog.
Egy másik technológiai újítás, amely segíti a hatékonyságot, az e-kuplung, amely elektronikus rendszert használ a kuplung összekapcsolására a mechanikai kapcsolat helyett. Ez csökkenti a kopást, és hosszabb élettartamot biztosít a kuplung számára – bár ez nem fontos az új vásárlók számára, kivéve, ha hosszú távra tervezik megtartani az autót.
Az alapvető automata Bayonok a 13. biztosítási csoportba tartoznak, így bár nem kifejezetten olcsók, figyelembe véve, hogy egy 1,0 literes motorral rendelkeznek 100 lóerő alatti teljesítménnyel, az árak nem lesznek túl magasak. A kézi váltós modellek a 14. csoportba tartoznak, de ez nem befolyásolja jelentősen a biztosítási díjakat.
Ha Premium modellre váltunk, a 118 lóerős motorral a biztosítási csoport 16-ra nő mindkét váltóval, míg a legmagasabb felszereltségű változat a 18-as csoportba tartozik.
A Bayon maradványértéke elég jó, a szakértői adatok szerint a jármű három év/36 000 mérföldes tulajdonosi periódusa után az eredeti értékének átlagosan 55%-át tartja meg. A Ford Puma egy kicsit jobban szerepel, 58%-ot tart meg ugyanebben az időszakban.
A Hyundai már kínál egy kisebb SUV-t, a Konát, így a Bayonnak valami teljesen mást kellett nyújtania, és ezt a stílusos, de kissé szokatlan dizájnjával sikerült is megvalósítania. Ezáltal a Bayon olyan stílus-orientált modellekkel versenyez a kis SUV szegmensben, mint a SEAT Ateca és a Peugeot 2008. Eldöntheted, hogy tetszik-e a megjelenése, de kétségtelenül feltűnik.
A Bayon belső terének dizájnja nem követi ugyanezt a vonalat, sokkal egyszerűbb, és nem rendelkezik a 2008-as modellel valóban kellemesül ülhettél élménnyel. Az i20 szuperminiből származó belső teret osztja meg, sok kemény fekete műanyag díszítéssel azokon a helyeken, amelyeket gyakran látsz, így nem tudja felvenni a versenyt a Peugeot vagy akár a VW T-Cross minőségével.
Azonban szép bőr kormánykerékkel rendelkezik a Bayon, és az összes verzióban kiváló infotainment rendszer is található benne. Emellett nagy kesztyűtartóval és tágas ajtórekeszekkel is rendelkezik a praktikusabb használat érdekében.