Ma hajnalban jelentette be a Palota a tragédiát Károly királyról!

A király tavaly jelentette be, hogy rákos, és bár próbálta ellátni uralkodói feladatait, szervezete továbbra is küzd a megpróbáltatásokkal. Csütörtökön egy újabb kezelés után jelentkeztek a súlyos mellékhatások, amelyek miatt azonnali orvosi beavatkozásra volt szüksége. Állapota annyira megviselte, hogy minden programját törölnie kellett.
ÍGY VAN MOST:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Tekintve a Honda HR-V névjegyének történelmét, meglepő, hogy a márka még nem épített nagyobb jelenlétet a jövedelmező kompakt crossover piacon.
Az eredeti HR-V, amely a Honda Logo kisautó platformjára épült, 1999-ben debütált – jóval azelőtt, hogy az európai gyártók felfedezték volna az ötletet –, és azonnal „örömmachine”-ként reklámozták egy fiatal, aktív életmódot folytató célcsoport számára, még akkor is, ha ezek az emberek nem voltak végül az autó fő vásárlói.
Az eredeti Honda HR-V segített megalapozni a kompakt crossover szegmenst.
A HR-V kisebb volt a Honda Civic alapú Honda CR-V-nél, kisebb motort kapott, négy személynek kínált helyet, kétkerék-meghajtással vagy összkerékhajtással is elérhető volt, és az SUV-ra jellemző magas építést kapott.

Az alapvető jellemzők minden bizonnyal sikerre tették volna, hiszen piaci előnyt szerzett a versenytársak előtt. Ennek ellenére a HR-V inkább mellékszereplővé vált – bár kicsit előbbre volt a piacon, mégis szűkös volt hátul, nem volt dízelmotor, és végül folytatás nélkül elvetették.
Japánban a Honda a Crossroad-dal váltotta fel, egy háromsoros, hétüléses furcsasággal, amelyet bölcsen csak a hazai piacra szántak. Csak most, közel 10 évvel később döntött úgy a gyártó, hogy visszahozza az HR-V nevét az Egyesült Királyságba.
Nem meglepő, hogy a több éves szünet után már későn érkezett a piacra, és a kompakt crossover azóta sokkal népszerűbbé vált a kis európai családok körében, mint a kőkemény, bio kenyér. Az autó okosan ragaszkodik az elődje által előrevetített, most már jól bevált formulához, hiszen a Honda Jazz kisautóra épül, kis motorokkal (dízel is van), és minden változatban kizárólag elsőkerék-meghajtású, függetlenül attól, hogy melyik a négy elérhető felszereltségi szint.
Most, hogy egyértelmű üzenet érkezett, az új HR-V úgy tűnik, hogy a megfelelő irányba halad – ami hasznos, mert a Honda számára fontos lenne, hogy legyen egy crossover modell a választékában, mivel most már csak a Honda Jazz, Honda Civic és Honda CR-V szerepel az Egyesült Királyságban. Mi a 1.6 i-DTEC dízelt próbáltuk SE Navi felszereltségben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük